سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عرصه خدمت به مردم فرصت شکراز نعمات خداوند است

برنامه ملاقات مردمی شهرداری منطقه 16 با شهروندان با حضور مهندس سید محسن اسدی شهردار منطقه ، نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر در محل سالن کنفرانس منطقه برگزار شد.

  به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در این برنامه که استثنا" روز چهارشنبه بیستم آذر ماه و 4 ساعت به طول انجامید، 38 نفر از ساکنان منطقه مشکلات شهروندی خود را با عضو شورای اسلامی شهر تهران در میان گذاشتند و وی نیز دستورات لازم را برای رفع مشکلات مطرح شده صادر کرد.

در همین رابطه کاشانی گفت: اعضاء شورای اسلامی شهر تهران علاوه بر دیدارهای مردمی که روزهای دوشنبه هر هفته در مناطق برگزار می شود ،به صورت دوره ای با شهروندان ملاقات و به درخواست هایشان رسیدگی می کنند.

وی به ویژگی منطقه 16 به جهت بافت فرهنگی و دینی که همواره در عرصه های گوناگون حضور چشمگیری داشته اند اشاره و خاطرنشان کرد:شهروندان این منطقه 3500 شهید تقدیم انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته اند و عرصه خدمت به آنان فرصت شکراز نعمات خداوند است .

مهندس سید محسن اسدی شهردار منطقه در این رابطه گفت: در راستای اجرای سیاست ها و اهداف مدیریت شهری مبنی بر ارتباط مستمر و نزدیک با عموم شهروندان و دریافت نقطه نظرات ، پیشنهادات و آگاهی از مسائل و مشکلات آنان ،برنامه ملاقات مردمی روزهای دوشنبه هر هفته با دقت و جدیت اجرا می شود.

شهردار منطقه 16 با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون سی و سه برنامه ملاقات مردمی برگزار شده افزود: در این برنامه ها با 396 تن از شهروندان دیدار و گفتگو داشتم .

مهندس سید محسن اسدی موضوعات شهرسازی مطرح شده را مورد توجه قرار داد و گفت: از مجموع 396 موضوع مطرح شده 208 مورد موضوع شهرسازی بوده که 53% کل موضوعات را شامل می شود.
برچسب ها: عرصه ، خدمت ، فرصت ، شکر ، نعمت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.