سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

حاشیه ها بر رابطه خوب دولت و مجلس سایه نیندازد

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: نباید اجازه دهیم موضوع های کم اهمیت بر رابطه خوب دولت و مجلس سایه افکنده و مشکلات مردم در بازی های سیاسی فراموش شود.

سید سعید زمانیان با تشریح همکاری دولت یازدهم و نمایندگان مردم در مجلس در راستای توسعه و پیشرفت کشور، گفت: اعتقاد داریم که مجلس و دولت مکمل همدیگرند و با همکاری و مشورت است که مسیر پیشرفت کشور هموارتر می شود.
نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی افزود: بر اساس قانون اساسی، قوای سه گانه جمهوری اسلامی ایران مستقل از همدیگر و زیر نظر مقام معظم رهبری فعالیت می کنند و بر این اساس، هم دولت باید قانون را رعایت کند و هم مجلس نیز باید در مواردی که دولت به تصویب قانونی دارد به دولت کمک کند.
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی همچنین با تقدیر از تصمیم دولت یازدهم در ارسال به موقع بودجه سال 93 به مجلس، افزود: اگر موارد بر اساس قانون انجام شود و منافع کلان و ملی فدای باندبازی ها و دسته بندی های سیاسی نشود، نه برای دولت و نه مجلس مشکلی پیش نمی آید.
وی تصریح کرد: مجلس و دولت نیز باید همگام و همکار، به عنوان دو پشتیبان برای رفع مشکلات کشور اقدام کنند و اجازه ندهند مشکلات مردم در بازی های سیاسی گم شود.
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بنای مجلس و دولت همکاری با همدیگر است، افزود: اگر تعامل و همدلی در روابط قوا برقرار باشد، در فضای بهتری می توان امور را به پیش برد./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.