سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با بهره گيري از توانمندي هاي داخلي به ثمر نشست؛

"خودكفايي" در توليد 60 قلم قطعه در منطقه 4 عمليات "انتقال گاز"

مدير منطقه 4 عمليات انتقال گاز گفت: تاكنون شناسنامه فني 40 قلم (ساخته شده) و 20 قلم در دست ساخت نيز با دارا بودن بيش از 200 ريز قطعه در اين منطقه تهيه شده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، رسول داوودي نژاد در حاشيه چهاردهمين جلسه  كميته خودكفايي منطقه  با اعلام اين خبر گفت: در صنعت نفت و گاز همواره بر استفاده از توان و تخصص نيروهاي داخل كشور تاكيد شده و هر روز به سمت پيشرفت بيشتر حركت كرده‌ايم.
 
داوودي نژاد خاطرنشان كرد: بهره‌گيري از توانمندي‌هاي داخلي در برابر مشكلات، همواره راهگشا بوده و در شرايط كنوني نيز  اين منطقه آمادگي دارد تا از شركت‌هاي ايراني فعال در زمينه ساخت تجهيزات مورد نياز صنعت انتقال گاز استفاده كند .
 
وي ادامه داد: هم اکنون با تشکيل کميته خودکفايي و تاکيدات انجام شده بر اهميت فعاليت هاي برنامه ريزي شده در بخش تامين قطعات و دستگاه ها از داخل، اميدواريم به انضباط و ساماندهي لازم و اثربخشي مناسب در اين زمينه دست يابيم.
 
داوودي نژاد تصريح کرد: ايران اسلامي طي 30 سال اخير در برابر دشمنان ايستادگي كرده و در هيچ زماني در برابر تحريم‌هاي بين‌المللي دچار شكست نشده و دشمنان نيز به خوبي به اين امر واقف هستند.
 
مدير منطقه 4 انتقال گاز بيان داشت :  كميته خودكفايي در پاسخ به مقابله با هرگونه تحريم در  اين منطقه تشكيل شده  و اين كميته موظف است نيازها را بررسي و  پس از تهيه شناسنامه فني قطعات، نسبت به بومي‌سازي و توليد اين كالاها به وسيله توليدكنندگان داخلي اقدام كند.

وي خاطرنشان کرد : تاكنون شناسنامه فني 40 قلم (ساخته شده) و 20 قلم در دست ساخت نيز با دارا بودن بيش از 200 ريز قطعه در اين منطقه تهيه شده است.

انتهاي پيام/
برچسب ها: خودکفایی ، تولید ، گاز ، نفت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.