سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تازه‌های نشر،

تاریخ عتبات عالیات در دست نگارش

محمد بقایی ماکان، کارشناس ادبیات کلاسیک از نگارش کتابی با عنوان "تاریخ عتبات عالیات" خبرداد.

محمد بقایی ماکان، کارشناس ادبیات کلاسیک در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: کتابی با عنوان "تاریخ عتبات عالیات" را در دست نگارش دارم بانی این کتاب ستاد بازسازی عتبات عالیات و حوزه هنری است.
 
وی افزود: در سفری به عتبات عالیات از شهرهای مذهبی بازدید کردم مصاحبه و عکس‌هایی در رابطه با عتبات عالیات در این شهر که تهیه نمودم و اکنون در حال نگارش کتاب "تاریخ عتبات عالیات" هستم این کتاب، یک کتاب حداقل دو هزار صحفه‌ای خواهد شد.
 
این کارشناس ادبیات کلاسیک ادامه داد: جلد اول کتاب "تاریخ عتبات عالیات" پیرامون رخدادهایی است که از سال‌های اول هجری تاکنون در اماکن عتبات عالیات در ابعاد متفاوت تاریخی، مذهبی و اجتماعی رخ داده است.
 
بقایی ماکان با اشاره به هدف نگارش کتاب تاریخ "تاریخ عتبات عالیات" بیان کرد: کتاب "تاریخ عتبات عالیات" به منظور شناخت بیشتر زائران عتبات عالیات از این اماکن نوشته می‌شود.
 
وی با اشاره به هدف دوم از نگارش کتاب "تاریخ عتبات عالیات" عنوان کرد: زائران با استفاده از کتاب "تاریخ عتبات عالیات" بتوانند شناختی جامع و کامل از نظر معنوی از امکان عتبات عالیات پیدا کنند جلد اول کتاب "تاریخ عتبات عالیات" قریب هزار صفحه است.
 
این کارشناس ادبیات کلاسیک تصریح کرد: فهرست مطالب کتاب "تاریخ عتبات عالیات" و فیش برداری‌های آن، تمام شده و قسمت زیادی از کار تهیه کتاب صورت گرفته است و تا کمتر از یک سال دیگر به احتمال زیاد توسط انتشارات مهر چاپ خواهد شد با توجه به اینکه سازمان بازسازی عتبات عالیات و حوزه هنری بانی نگارش این کتاب است.
انتهای پیام/ ص

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.