سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد/

مسئولان استان جذب سرمایه گذار را دراولویت های کاری خود قرار دهند

امام جمعه بجنوردگفت: مسئولان خراسان شمالی باید جذب سرمایه گذار را از اولویت های کاری خود قرار دهند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بجنورد، حجت الاسلام و المسلمین ابولقاسم یعقوبی در نماز عبادی سیاسی جمعه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: با توجه به قرار گرفتن خراسان شمالی در بین 10 استان برتر کشور، از مسئولان خواست نگذارندبا کار شکنی ها درجذب سرمایه گذار استان بیشتر از این عقب بیفتد.

وی افزود: سرمایه گذاران متدین را جذب کنید تا با استفاده از فرصت طلاییِ جذب اعتبارات سفر رهبری، استان در پیشرفت، دارای جهش باشد و در بین 10 استان برتر کشور، قرار بگیرد.

خطیب جمعه ی بجنورد، در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت 27آذر سالروز وحدت حوزه و دانشگاه، از آنها به عنوان دو عامل پیشرفت و توسعه کشور یاد کرد و گفت: حوزه و دانشگاه با هم تصمیم به آبادانی کشور گرفتند تا جایی که به فرموده رهبری، پایه های اقتدار کشور را که اقتدار علمی است، با کمک یکدیگر بنا نهادند.

امام جمعه ی بجنورد در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در نشست با اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور با تاکید بر اینکه فرهنگ، در حاشیه اقتصاد و سیاست نیست، گفت: اقتصاد خوب و سیاست سالم براساس فرهنگ دینی شکل می گیرد و باید به لزومِ "پیوست فرهنگی" در هر بخش و حوزه ای توجه شود.

همچنین در نماز جمعه از دانش آموزان برگزیده ی استان در جشنواره کشوری نانو تجلیل شد./س

برچسب ها: نماز ، عبادت ، سیاست ، رهبری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.