سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان/

استکبارجهانی از پیشرفت ایران هراس دارد

امام جمعه موقت کرمان گفت: استکبار جهانی به خاطر خوی سلطه‌طلبی که دارد، از رشد و پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی هراس دارد و به همین دلیل به ‌رغم توافقات انجام شده در ژنو، همچنان ادعاهای خود را تکرار می‌کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان، حجت الاسلام قاسمی زاده در خطبه های آیین عبادی،سیاسی و وحدت بخش نمازجمعه کرمان با اشاره به توافقات ژنو تصریح کرد: متاسفانه آمریکا و برخی از کشورهای غربی به ‌رغم توافقات انجام شده در نشست ژنو، هنوز از برچیدن تمام تاسیسات هسته‌ای ایران، افزایش تحریم‌ها علیه ایران و روی میز بودن گزینه‌ی نظامی سخن می‌گویند.

وی با بیان اینکه اگر ذره‌ای طمع‌کاری‌ها و امتیازخواهی‌های آمریکا و نظام سلطه را بپذیریم، دیگر نمی‌توانیم دوام بیاوریم، تاکید کرد: در این برهه‌ی مهم نباید حتی یک لحظه غافل شویم.

حجت‌الاسلام قاسمی‌زاده در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه با اشاره به رهنمودهای گهربار رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در دیدار اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی و در تبیین فرمایشات معظم‌له، برنامه‌ریزی برای فعالیت‌های فرهنگی در کشور را ضروری دانست.

خطیب جمعه‌ی کرمان همچنین با اشاره به انتصاب علی‌رضا رزم‌حسینی به عنوان استاندار کرمان وی را از چهره‌های ارزشی، وفادار به نظام جمهوری اسلامی، متدین و انقلابی خواند.

حجت‌الاسلام قاسمی‌زاده اظهار امیدواری کرد: استاندار کرمان با استفاده از ظرفیت‌های مختلف استان به ویژه قرار دادن نیروهای وفادار به نظام در مدیریت‌های مختلف و نیز با کمک گرفتن از سرمایه‌گذاران کرمانی و غیر کرمانی، شاهد استانی آبادتر و شاداب تر باشیم./س


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.