سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

مسابقات بین المللی، عیار فنی ملی پوشان را نشان می دهد

ملی پوش تیم ملی کاراته ایران گفت: حضور در مسابقات بین المللی با درجات کیفی مختلف میدان خوبی برا ی شناسایی عیار فنی ورزشکاران تلقی می شود.

محمد حمدی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد مسابقات قهرمانی هندوستان گفت:حضور در مسابقات بین المللی مانند رقابت های سبک کن شین کاراته هندوستان برای من میدان تجربه بزرگی بودو با ضعف های خود در این رقابت ها برای تبدیل آنها به نقاط قوت آشنا شدم.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد : زیرا ورزشکار در مراحل مختلف ارودوهای تیم ملی هر چند به آمادگی مطلوب فیزیکی و روانی می رسد ولی در بحث فنی نمی تواند عیار واقعی خود را شناسایی کند .

ملی پوش تیم ملی کاراته کشورمان با اشاره به نقش مسابقات بین المللی در شناسایی عیار فنی ملی پوشان اضافه کرد : حضور در مسابقات بین المللی با درجات کیفی مختلف میدان خوبی برا ی شناسایی عیار فنی ورزشکاران تلقی می شود زیرا در برابر حریفان با مهارت های فنی مختلف می تواند قابلیت های فنی خود را مورد ارزیابی قرارداده و محکی جدی بخورد .

حمدی در خاتمه اظهارداشت :با شرکت در مسابقات کن شین کاراته هندوستان از طریق حمایت های همه جانبه اداره ورزش و جوانان و شورای اسلامی شهر بومهن و تعدادی از خیرین شهر توانستم با کسب مقام نخست این رقابتها پاسخ خوبی به زحمات آنها بدهم و افتخاری دیگر را برای ایران اسلامی رقم بزنم./س



تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.