سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نيروهاي امنيتي ترکيه در حالت آماده باش

منابع خبری در ترکیه روز جمعه اعلام کردند دستگاههای امنیتی این کشور پس از دریافت اطلاعاتی درخصوص احتمال وقوع عملیات تروریستی در کشور ، نیروهای امنیتی را به حال آماده باش کامل در آوردند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه«اخبار العالم»ترکیه، پایگاه خبری روزنامه ملیت در این باره نوشت:«مدیریت شنود در اداره امنیتی ازمیر به مکالمه تلفنی دست یافت که در آن عناصر وابسته به جبهه آزادیبخش انقلابی خلق از گروههای چپگرا و غیر قانونی در کشور، درباره آمادگی 4 نفر برای انجام عملیات تروریستی در پایتخت سخن می گویند».

وی افزود:« دراین مکالمه روند اجرای عملیات مشابه با عملیات سابق اعضای جبهه آزادیبخش انقلابی خلق در برابر مقر حزب عدالت و توسعه ، وزارت دادگستری و سفارت آمریکا در قاهره اعلام شد وآمده است بر اساس این مکالمه قرار بود عملیات با استفاده از خودروی بمب گذاری شده انجام شود و به همین منظور دو خودرو به آنکارا انتقال داده شده است».

در پی دستیابی به متن این مکالمه دستگاههای امنیتی در آنکارا نیروهای امنیتی پاپتخت را در آماده باش کامل قرار دادند و نیروهای مبارزه با تروریسم نیز به بازرسی چندین منزل مسکونی پرداختند.

گفته می شود در این بازرسی ها خودروی متعلق به چهار نفری که نامشان در مکالمه تلفنی برده شده بود کشف شده است اما سندی که نشان دهد عناصر وابسته به جبهه آزادیبخش انقلابی خلق برای انجام عملیات خرابکارانه در آنکارا ماموریت داشتند به دست نیامده است.

انتهای پیام / 
برچسب ها: نیرو ، پلیس ، ترکیه ، آماده باش ، کامل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.