سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهمترین عناوین بین الملل

مهمترین عناوین روز گذشته به شرح زیر می باشد .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛
واشنگتن می‌دانست، شورشیان سوریه توانایی تولید گاز سارین (گاز شیمیایی اعصاب) را دارند، اما ترجیح داد با متهم جلوه دادن بشار اسد رئیس جمهور سوریه، توجیهی برای حمله 21 اوت به غوطه ایجاد نماید.
خبرگزاری فرانسه به نقل از منابع دیپلماتیک گزارش داده است که کمیته برگزاری کنفرانس بین‌المللی صلح سوریه که به «ژنو ۲» شهرت یافته است، بیش از ۳۰ کشور از جمله ایران و عربستان سعودی را برای حضور در این کنفرانس دعوت کرده‌اند.
مترجم زبان ناشنوایان که در روز بزرگداشت یاد نلسون ماندلا اظهارات رهبران جهان را ترجمه می‌کرد، حرکاتی نامفهوم و بی‌سر و ته داشته است که درباره این رویداد و پیش‌زمینه‌های آن بحث گسترده‌ای درگرفته است.
رئیس سابق سیا در اظهاراتی عنوان داشت : پیروزی بشار اسد بهترین گزینه برای آینده سوریه است .
حمله پهپاد آمریکایی به یک کاروان عروسی در شرق یمن 15 کشته و 5 مجروح برجا گذاشت.
سخنگوی "کاترین اشتون"، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در پی توقف مذاکرات کارشناسی ایران و گروه 1+5 در وین اعلام کرد این گفتگوها پس از انجام مشورت های بیشتر در پایتخت‌های کشورها به زودی از سر گرفته می‌شود.
همزمان با سفر "چاک هیگل" وزیر دفاع آمریکا به منطقه خاورمیانه، رسانه‌های این کشور از تصمیم واشنگتن برای استقرار سامانه راداری جدیدی در قطر خبر دادند.
جان کری وزیر امور خارجه آمریکا در حال دیدار با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل است.
انفجار یک دستگاه خودروی بمب گذاری شده در مرکز الرمادی عراق شماری کشته و زخمی بر جای گذاشت .
منابع سوری اعلام کردند: احمد الجربا،فرماندهان نظامی و دیگر شخصیت‌های سیاسی وابسته به مخالفان سوری اتاق عملیات نظامی در مرز سوریه-ترکیه تشکیل داده‌اند.


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.