سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین/

1900 میلیارد ریال سرمایه گذاری جذب شهرکهای صنعتی قزوین شد

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین گفت: در هشت ماه امسال، 1900 میلیارد ریال سرمایه گذاری جذب شهرک های صنعتی این استان شد.

 


 



 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین؛

 ˈعبدالقهار ناصحی افزود: این میزان جذب سرمایه گذاری با عقد 63 فقره قرارداد برای سرمایه گذاری در ایجاد واحدهای تولیدی و صنعتی صورت گرفته است.


 

وی اظهار کرد: با اجرای طرح های یاد شده مربوط به این قراردادها، انتظار می رود حدود یکهزار و 646 نفر اشتغال جدید در شهرک های صنعتی استان قزوین ایجاد شود.


 

این مسوول، در مورد میزان زمین واگذاری شده در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین نیز گفت: در طول هشت ماهه سال جاری 43 هکتار از اراضی صنعتی در شهرکها و نواحی صنعتی استان به متقاضیان سرمایه گذاری واگذار شده که بیشترین آن به ترتیب متعلق به شهرکهای صنعتی آبیک، خرمدشت و کاسپین بوده است.


 

ناصحی اظهار کرد: در این مدت 20 واحد تولیدی در شهرک های صنعتی استان با اعتبار 1300 میلیارد ریال به بهره برداری رسیده اند که با راه اندازی و فعالیت آنها زمینه اشتغال برای یکهزار و 200 نفر فراهم شده است


 

وی، عمده ترین محصولات تولیدی واحدهای به بهره برداری رسیده را شامل سپر خودرو، مولدهای برق مقیاس کوچک، باطری خودرو، قیر صنعتی، پرایمر، سقف های پلی استارن نسوز خواند.


 

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین، با بیان اینکه هم اکنون با یکهزار و 116 متقاضی سرمایه گذاری در شهرکها و نواحی صنعتی قرارداد منعقد شده است، افزود: این واحدهای صنعتی با سرمایه گذاری مورد انتظار بیش از بر 24هزار میلیارد ریال در شهرکها و نواحی صنعتی استان مستقر شده اند که 570 واحد از آنها به بهره برداری رسیده اند که در این واحدها بیش از 10 هزار ریال سرمایه گذاری شده است و بیش از 17 هزار نفر در آنها مشغول به فعالیت هستند./س


 

 

برچسب ها: سرمایه ، شهرک ، صنعتی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.