سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

علم‌الهدی در مراسم چهلمین روز درگذشت حبیب امام راحل:

مرحوم عسگراولادی هرگز با رهبری دچار زاویه نشد

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: مرحوم عسگر اولادی هرگز با رهبری دچار زاویه نشد و همواره تلاش داشت ریزش‌ها را به دامن انقلاب بازگرداند.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، آیت‌الله "سید احمد علم‌‌الهدی" امام جمعه مشهد و عضو مجلس خبرگان رهبری عصر امروز پنجشنبه(21آذرماه) در مراسم چهلمین روز درگذشت"حبیب‌الله عسگراولادی" دبیرکل فقید جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری که در مسجد امام صادق(ع) برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به ابعاد شخصیتی عسگراولادی تأکید کرد: وی هیچگاه از خط امام و رهبری زاویه نگرفت و همواره خط روشن تبعیت از ولایت فقیه را دنبال می‌کرد.

وی اضافه کرد: در این نوسانات که عده‌ای منافع‌شان در تبعیت از ولایت فقیه نبود و دچار ریزش شدند، مرحوم عسگراولادی با داشتن توانایی‌های بالا و قدرت تحلیل، کوچکترین زاویه‌ای با ولایت پیدا نکرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری همچنین تصریح کرد: اگر بخواهیم تابلویی برابر نسل امروز گذاشته تا آنها یک چهره انقلابی و پیرو ولایت فقیه را ببینند، می‌توانیم زندگی سیاسی عسکراولادی را به آنها نشان دهیم.

آیت‌الله علم‌الهدی با اشاره به اظهارات حبیب‌الله عسگراولادی در ایام فتنه گفت: در آن روزها آقای عسگراولادی اظهارنظری در رابطه با کارگزاران فتنه کردند که متأسفانه مورد بی‌مهری دوستان قرار گرفتند، البته از طرف دیگر برخی جریان‌های ضدارزشی هم تلاش کردند این چهره را به نفع خود مصادره کنند.

وی اضافه کرد: در آن روزها برخی از دوستان اینچنین تصور کردند که این مرد بزرگوار با مقام معظم رهبری در مقام تشخیص فتنه، دچار زاویه شده است، در حالی که مرحوم عسگر اولادی هرگز با رهبری دچار زاویه نشد و همواره تلاش داشت ریزش‌ها را به دامن انقلاب بازگرداند

آیت‌الله علم‌‌الهدی با تأکید مجدد بر این نکته که حبیب‌الله عسگراولادی هیچ زاویه‌ای در تشخیص فتنه با مقام معظم رهبری نداشت، یادآور شد: در نامه‌ای که این مرحوم یک سال پیش از فوت‌شان نوشتند تأکید کردند که ماهیت فتنه 88 بر کسی پوشیده نیست.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.