سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آماده‌باش اکیپ‌های اجرایی مقابله با آبگرفتگی در معابر جنوب غرب پایتخت

معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 18، از آماده‌باش اکیپ‌های اجرایی مقابله با آبگرفتگی در معابر این منطقه خبر داد.

عساری، در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: اکیپ‌های اجرایی مقابله با آبگرفتگی در معابر منطقه 18 با توجه به فصل نزولات آسمانی به منظور رفع آبگرفتگی‌ها، معابر اصلی در محلات این منطقه در آماده‌باش کامل هستند.

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این طرح سهولت تردد خودروها و شهروندان در معابر منطقه 18، افزایش سلامت شهر، کاهش آلاینده‌های زیست محیطی، ارتقای سلامت و رفاه حال شهروندان در دست اجراست.

عساری، با اشاره به نحوه‌ی اجرای این طرح گفت: با توجه به نزولات آسمانی در فصل بارندگی ضرورت آماده‌باش تمامی حوره‌های اجرایی برای مقابله با آبگرفتگی در معابر در دستور کار معاونت امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 18 قرار دارد.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: آماده‌باش حوزه‌ها و اکیپ‌های اجرایی مقابله با آبگرفتگی در معابر منطقه 18، لایروبی و پاکسازی انهار به منظور بهبود و رفع آبگرفتگی‌های موجود در سطح این منطقه از اقدامات اجرایی این طرح است.

عساری، در پایان با اشاره به اقدامات دیگر معاونت امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 18 افزود: رفع آلاینده‌های زیست محیطی، مبارزه با جانوران مضر شهری، پاکسازی کلونی‌های جانوران موذی از جمله موش‌های واقع در محدوده‌ی محلات منطقه 18، جمع‌آوری سگ‌ها به روش زنده‌گیری از اقدامات دیگر معاونت امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 18 است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.