سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رفع سد معبرهای نمایشگاه اتومبیل در تهران قدیم

مدیر اداره ساماندهی شهرداری منطقه 12، از اجرای طرح رفع سد معبرهای نمایشگاه‌های اتومبیل در این منطقه خبر داد.

مهرشاد الله‌ویردی، در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: اجرای طرح رفع سد معبرهای نمایشگاه‌های اتومبیل در محلات منطقه 12 در دستور کار اداره ساماندهی شهرداری این منطقه قرار دارد.

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این طرح به منظور سهولت تردد شهروندان و رفاه حال آنها، افزایش چشم‌اندازهای بصری و افزایش زیبایی سیمای شهر در دست اجراست.

الله‌ویردی، با اشاره به نحوه‌ی اجرای این طرح گفت: در این طرح اکیپ‌های اجرایی اداره ساماندهی شهرداری منطقه 12 با حضور کارشناسان اقدام به جمع‌آوری و رفع سد معبرهای نمایشگاه‌های اتومبیل در محلات 13گانه این منطقه خواند کرد.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: رفع سد معبرهای نمایشگاه‌های اتومبیل در خیابان انقلاب به منظور سهولت تردد و رفاه حال شهروندان از اقدامات اجرایی این طرح است.

الله‌ویردی، در پایان با اشاره به اقدامات دیگر اداره ساماندهی شهرداری منطقه 12 افزود: انتقال مشاغل مزاحم و آلاینده محلات منطقه 12 به خارج از بافت مسکونی، انتقال مشاغل آلاینده و مواد شیمیایی در محلات منطقه 12، انتقال صنف پرنده‌فروشان به بزرگراه آزادگان در محدوده منطقه 18 از اقدامات دیگر اداره ساماندهی شهرداری منطقه 12 است.

انتهای پیام/   
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.