سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمله تروريست هاي وحشی النصره به اهالي "عدرا"

تروريست هاي وحشی جبهه النصره به اهالي شهر "عدرا" سوریه در منازلشان حمله کردند .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني سوريه ؛‌این شبکه  لحظاتي پيش در خبري فوري، گزارش داد تعدادي از افراد گروه تروريستي موسوم به جبهه النصره در ادامه ارتکاب جنايات خود عليه مردم سوريه با ورود به شهر عدرا در حومه دمشق شهروندان بي دفاع را در منازل خود هدف حمله قرار دادند.

گفتنی است منابع آگاه از کشتار مردم عدرا در شمال شرق دمشق به دست لواء الاسلام خبر دادند. اين در حالي است که نيروهاي دفاع ملي در مقابل آنها ايستادگي و مانع از پيشرويشان به داخل شهر شدند. در حلب هم12 تن بر اثر اصابت خمپاره به دو منطقه الميريديان و المحافظه کشته شدند.

در سايه پيشروي ارتش سوريه در محورهاي مختلف در حومه دمشق و ديگر مناطق اين کشور، منابع آگاه از کشتار مردم شهر کارگر نشين عدرا در شمال شرق دمشق خبر دادند. اين منابع کشته شدن تعدادي از غيرنظاميان به دست افراد گروه مسلح موسوم به «لواء الاسلام» را تاييد کردند، اين در حالي است که نيروهاي دفاع ملي، اقدام به مقابله با حملات آنها کردند تا از پيشروي اين گروه مسلح به داخل شهر جلوگيري کنند.

يکي از نيروهاي ارتش سوريه گفت: «ما به نبردهاي خود در حومه جنوب و شرق دمشق ادامه مي دهيم. ما تعداد زيادي از تروريست هاي جبهه النصره از جمله تعدادي از فرماندهان داعش و جبهه النصره را به هلاکت رسانيديم. عمليات نظامي ما به بهترين وجه ادامه دارد.»

گزارشگر شبکه در ادامه گفت فعالان، کشته شدن ابو عرب، فرمانده يک گروه مسلح را در محله البرزه تاييد کردند. اين در حالي است که ارتش سوريه به محل هاي تجمع گروههاي مسلح در شهر دوما، دژ گروهک موسوم به «لواء الاسلام» هم حمله کرد. در شهر حلب هم چندين گلوله خمپاره شليک شده به دست گروههاي مسلح به دو منطقه الميريديان و المحافظه اصابت کرد و منجر به کشته شدن 12 تن و زخمي شدن تعدادي ديگر شد.

در شمال سوريه هم يگان هاي حفاظت از مردم کرد در پي چند روز نبرد شديد با افرد مسلح جبهه النصره موفق شدند شهر توينه در غرب شهر حسکه را به تصرف خود در بياورند آنها جاده حسکه ـ راس العين را کاملا امن اعلام کردند.

مازن سلمو در پايان گزارش خود گفت بنابراين اوضاع ميداني به همان شکل گذشته است و نه تنها آرام نشده بلکه به سمت خشونت بيشتر پيش رفته است به گونه اي که اکنون روشن است نيروهاي سوريه در اکثر محورهاي درگيري در حال پيشروي و تصرف مناطق راهبردي هستند که به گفته منابع ارتش سوريه داراي اهميت نظامي است.

انتهای پیام /
برچسب ها: تروریست ، جبهه ، النصره ، منزل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.