سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/ 11هزار پرسنل سازمان راهداری ها:

در طرح زمستانه سال 92 شرکت می کنند

رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: 11 هزار نفر نیروی انسانی در قالب هزار و 150 اکیپ راهداری مسؤولیت امداد زمستانه را در سازمان راهداری ها بر عهده دارند.

ˈداود کشاورزیانˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهارکرد: بر اساس پیش بینی های سازمان هواشناسی کشور، متوسط بارندگی امسال از متوسط 30 سال اخیر کشور بیشتر خواهد بود و این مساله ماموریت سنگین تری را متوجه متولیان امر ترافیک و مدیریت راهداری زمستانی خواهد کرد.

وی گفت: بجز چند استان جنوبی کشور که کمتر شاهد بارش برف در آنها هستیم، راهداری زمستانی در سایر نقاط کشور اجرا می شود.

کشاورزیان افزود: بر اساس گزارشها، در هزار و 375 محور از محورهای مواصلاتی کشور بارش برف داریم و بیش از 120 هزار کیلومتر از راه های اصلی، فرعی و روستایی کشور برفگیر هستند.

وی تصریح کرد: تلاش و اهتمام دستگاه های مختلف راهداری، پلیس راه، سازمان امداد و نجات هلال احمر، امداد خودروها، پیمانکاران بخش خصوصی و سایر بخشهای ذیربط که در این مدت عهده دار امنیت و امداد در راه های مواصلاتی هستند، فراتر از یک وظیفه و مسؤولیت اداری و تلاشی خداپسندانه است.

رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور ادامه داد: تلاش این عزیزان که از آسایش خود می گذرند تا بتوانند آسایش و رفاه هموطنان را تامین کنند، قابل تحسین و تقدیر و به فرموده مقام معظم رهبری ˈیک عبادت و ذخیره آخرت استˈ.

وی با اعلام آمادگی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور، خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی های انجام شده، از مدت ها پیش عملیات تعمیر و نگهداری خودروها و تجهیزات و مواد اولیه مورد نیاز فراهم شده است.

کشاورزیان بیان کرد: بیش از 650 راهدارخانه ثابت و سیار با هفت هزار و 400 دستگاه انواع ماشین آلات راهداری، برف روب ها، برف خورها، نمک پاش های هوشمند و سایر ابزارآلات با همکاری 11 هزار نفر نیروی انسانی در قالب هزار و 150 اکیپ راهداری مسؤولیت امداد زمستانه را در این نهاد بر عهده دارند.

وی تاکید کرد: تلاش مجموعه بر آن است تا با استفاده از اطلاعات هواشناسی همیشه برای بازنگه داشتن راه های مواصلاتی آمادگی کامل داشته باشند.

این مقام مسؤول در خاتمه از آحاد مردم درخواست کرد؛ همواره با توجه به شرایط آب و هوایی با امکانات و تجهیزات کافی و همراه داشتن زنجیرچرخ، تغذیه و اطمینان از سیستم گرمایش خودروها به سفر بپردازند./س


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.