سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تقدیر معاون رئیس جمهور از فعالیت‌های فرهنگی منطقه 13

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در دیدار معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه از فعالیت‌های اجتماعی فرهنگی منطقه در پاسداشت مقام شهدا تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی در سخنانی ضمن قدردانی از فعالیت‌های صورت‌گرفته توسط معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه در خدمت به خانواده شهدا تصریح کرد: خدمت به خانواده شهدا از اهداف بزرگ انقلاب اسلامی و تاکیدات مقام معظم رهبری است.
وی در ادامه ایجاد زمینه‌‌های فعالیت بیشتر در خدمت به خانواده معظم شهدا و بزرگداشت یاد شهدا را یادآوری و در این خصوص رهنمودهای ارزشمندی به مسئولان منطقه ارائه کرد.
رزاقی، معاون اجتماعی شهردار منطقه نیز در این دیدار صمیمانه در سخنان خود از برگزاری کنگره بزرگ شهدای منطقه، رونمایی از کتاب شهدای منطقه و همچنین تمبر شهدای منطقه به عنوان بخشی از فعالیت‌ها اشاره کرد و از رئیس بنیاد شهید انقلاب درخواست کرد تا در جهت بهبود فعالیت‌های معاونت به ارائه رهنمود بپردازند.
گفتنی است، حجت‌الاسلام شهیدی محلاتی، امام جماعت مسجد انبیای نیروی هوایی، از قدیمی‌ترین ائمه جماعت منطقه ماست که به تازگی با حکم رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور به ریاست بنیاد شهید منصوب شده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: تقدیر ، شهدا ، بزرگداشت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.