سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان/

آموزش و پرورش پایه آموزش کشور است

استاندار کرمان گفت: آموزش و پرورش پایه آموزش و آگاهی کشور است و تاثیر آن بر کسی پوشیده نیست.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران کرمان ،علیرضا رزم حسینی در دیدار مدیرکل آموزش و پرورش استان و جمعی از فرهنگیان نقش آموزش و پرورش در خلق حماسه سیاسی را مهم ارزیابی کرد و گفت:خداوند به آبروی شهیدان و به معنویت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مردم را به پای صندوق های رأی هدایت کرد و این حماسه بزرگ خلق شد.

وی گفت:بعد از خلق این حماسه سیاسی بزرگ حماسه اقتصادی باید به وجود آید و در ایجاد حماسه اقتصادی نیز نقش آموزش و پرورش مهم و مؤثر است.

وی گفت:قشر عظیم فرهنگیان و دانش آموزان طلایه دار تعلیم و تربیت هستند و توجه به این بخش با نگاه عالمانه و خلق فرصت و ثروت باعث پویایی و تحرک آن می شود.

استاندار با تاکید بر ارزش خدمت به مردم افزود:باید با استفاده از همه نیروها برای ایجاد جامعه ای متدین و متمکن قدم برداریم.

رزم حسینی تصریح کرد:تغییرات در هر مجموعه ای باید با انصاف و عدالت باشد و شایستگی ها و برجستگی ها مدنظر قرار گیرد.

در این جلسه مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت:بیش از 40هزار فرهنگی و 600هزار دانش آموز در استان کرمان خانواده بزرگی را تشکیل می دهد.

ابراهیم جهانگیری بر همراهی مجموعه آموزش و پرورش با سیاست های استاندار جدید تاکید کرد و گفت:استاندار کرمان به عنوان رییس شورای آموزش و پرورش این مجموعه را در زمره خانواده خویش می بیند و بدون تردید نگاه ایشان به آموزش و پرورش سازنده و مفید خواهد بود./س

برچسب ها: آموزش ، پرورش ، آگاهی ، عدالت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.