سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خبرگزاري ريانووستي؛

سفر لاوروف به ايران با هدف تشويق ايراني ها به تداوم همكاري با روسيه بود

خبرگزاري ريانووستي روسيه هدف از سفر وزير امورخارجه اين كشور به ايران را تشويق مقامات ايراني به تداوم همكاري به مسكو دانست.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران؛خبرگزاري ريانووستي روز پنج شنبه در تحليل سفر "سرگئي لاوروف" وزير امورخارجه روسيه به ايران اعلام كرد:وزير امورخارجه روسيه به عنوان نماينده گروه 1+5 براي مذاكره با ايران پيرامون پرونده هسته اي اين كشور به تهران سفر نكرده وهدف از آن تشويق ايراني‌ها براي تداوم همكاري با مسكو بوده است.

براساس گفته هاي ناظران سياسي "سرگئي لاوروف" هدف روسيه در تداوم همكاري بين اين كشور با ايران را در سفر خود به تهران نمايان كرده است.

ريانووستي همچنين اضافه كرد:سفر "لاوروف" به تهران توجه مسكو به ايران را به عنوان كشوري كه فعاليت خود را در عرصه بين المللي افزايش داده،نشان داد.

انهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۵:۵۰ ۲۲ آذر ۱۳۹۲
آقای لاورف شما با شرکت در تحریم ایران و بنا به توصیه ناتاناهو و ندادن موشکهای دفاعی اس 300برای دفاع از خودش باید امروز نظاره گر جدائی اقمار خود مانند اوکراین باشید. محاصره روسیه هر روز تکمیلتر میشود. آنقدر دور روسیه و چین موشک میچینند و شما را مثل ما تحریم میکنند تا خودتان دستهایتان بالا ببرید و منبع نفت گازتان را دو دستی تقدیم کنید.عملکرد شما رعبت ایران برای همکاری با شما را ترغیب میکند و لا غیر
ناشناس
۱۹:۴۱ ۲۱ آذر ۱۳۹۲
چرا پوتین رو نمیشه دید؟!

چرا پوتین نمیاد؟!!