سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حبیبی در اجلاس دبیران استان‌های حزب موتلفه اسلامی:

گلوله مؤتلفه در زمان ناامیدی به گلوی استکبار خورد

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی گفت: مؤتلفه زمانی دم از روحانیت زد که این موضوع مستلزم پذیرش هزینه‌ای سنگین بود و گلوله این حزب زمانی به گلوی استکبار خورد که بسیاری از مبارزین مایوس بودند.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، "محمد نبی حبیبی" دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در اجلاس دبیران استان‌ها و شهرستان‌های حزب متبوع است که صبح امروز برگزار شد با اشاره به سخنان امام خمینی(ره)، رهبر معظم انقلاب و مراجع تقلید پیرامون شخصیت مرحوم "سگراولادی" اظهارداشت: عسگراولادی بنا به توصیف شخصیت‌های تاثیرگذار دارای روحیه‌ای انقلابی، مشورت‌پذیر و مومنی فقیه، مجاهدی صادق، مدیری جمع‌مدار و در حد اعلا مشورت‌پذیر بود و در تمام حوزه‌های مدیریت معتقد به تسامح انقلابی به جای تسامح مطلق بود.

وی با مطرح کردن این سوال که پایه‌گذاران موتلفه چه چیزی را برای ما ارث گذاشتند ادامه داد: حزب موتلفه اسلامی با اراده امام خمینی(ره) در منزل وی و با نامگذاری ایشان متولد شد سیدحسن نصرالله در ملاقاتی اظهارداشت که موتلفه و حزب‌الله لبنان نقطه مشترکی انحصاری دارند.

حبیبی افزود: مؤتلفه زمانی دم از روحانیت زد که این موضوع مستلزم پذیرش هزینه‌ای سنگین بود و گلوله این حزب زمانی به گلوی استکبار خورد که بسیاری از مبارزین مایوس بودند.

دبیرکل حزب موتلفه تصریح کرد: خصوصیت این حزب ثبات قدم است و هیچ فراز و نشیبی نتوانست به این ثبات قدم خدشه وارد کند ما در موتلفه سرمایه‌های بزرگی داریم و با سیاستی که شخص مرحوم عسگراولادی اعمال کرد اکنون با موتلفه‌ای که متکی به سیستم مدیریتی است مواجه هستیم.

وی با اشاره به سخنان دکتر روحانی که اعلام کرده بود ما در ایران هیچ حزبی نداریم خاطرنشان کرد: اگر موتلفه حزب نیست پس چیست ما حتما در تعریف حزب با هم مشکل داریم.

حبیبی با بیان اینکه توجه به چشم‌انداز و توانمندی حزب برای داشتن برنامه‌ای برای اداره کشور و کارسازی از مواردی است که موجب رشد بیشتر حزب موتلفه خواهد شد به گزارش عملکرد این حزب پرداخت و چشم‌انداز آن را به حاضرین معرفی کرد.

وی همچنین از تمام مدیران حاضر تقاضا کرد تا امور لازم را برای تدارک انتخابات 94 در اولویت قرار دهند.

حبیبی افزود: اکنون در مجلس فراکسیون فعالی داریم و امیدواریم که در سال 94 تعداد افرادی که با کارت موتلفه وارد مجلس می‌شوند بیشتر شود تا بتوانیم تاثیرگذار باشیم البته ما اکنون چه در مجلس چه در بدنه دولت و چه در شورای اسلامی شهر و روستا با پایبندی کامل به اصل ولایت فقیه و قانون اساسی حضوری موثر داریم.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه قبل و بعد از درگذشت حبیب‌الله عسگراولادی برخی اشخاص و رسانه‌ها اظهارنظرهایی در مورد موتلفه داشتند اظهار داشت: دسته اول افرادی هستند که نظام مقدس جمهوری اسلامی را با تمام لوازم آن قبول دارند و نسبت به موتلفه اسلامی حمایت و تایید داشتند که ما مراتب تشکر را از آنان داریم اما دسته دوم آنانی که نظام جمهوری اسلامی را قبول دارند ولی نسبت به عملکرد موتلفه منتقد هستند ما وجود این منتقدین و انتقاد آنان را به عنوان هدیه حساب می‌کنیم.

وی افزود: اما دسته سوم آنانی که به علت مخالفت و دشمنی با اصل نظام جمهوری اسلامی با اشخاص و نهادهای پایبند به نظام اسلامی مخالفت و دشمنی دارند و در راس آنان سردمداران استکبار و دنباله‌های دم‌بریده داخلی آنان هستند خطاب ما به دسته سوم آنانی که عیششان در حصر موتلفه بوده است.

حبیبی تصریح کرد: ادامه دهندگان راه روشن عسگراولادی در پاسخ به آنان می‌گویم ما قطره‌ای از دریای مسلمان عاشورایی منتظر و گوش به فرمان ولی فقیه هستیم تشکیلات ما برخواسته از متن مردم مسلمان و عاشورایی منتظر گوش به فرمان ولی فقیه است و در راه مرحوم عسگراولادی علی رغم خواسته نامشروع شما و با اتکاء به خداوند با قدرت پیش از گذشته ادامه خواهیم داد.

وی ادامه داد: عسگراولادی در ملاقات خصوصی که اسفندماه 41 با امام خمینی(ره) در منزل معظم‌له با ایشان داشتم امام فرمود مبارزه ما سه مرحله دارد اسلامی کردن ایران، اسلامی شدن جهان اسلام، جهانی شدن اسلام قانونی که در محضر مولا عرض کنیم مولای ما جهان منتظر قدوم مبارک شماست.

دبیرکل حزب موتلفه در پایان خاطرنشان کرد: بنده به نمایندگی از تمام اعضای حزب موتلفه به چنین آینده‌ای می‌نگریم.

انتهای پیام/

برچسب ها: استان ، روحیه ، انقلابی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.