سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر بهداشت خبر داد

افزایش 15 درصدی بودجه "وزارت بهداشت"

دکتر هاشمی در حاشیه مراسم افتتاح موزه چشم پزشکی گفت: بودجه وزارت بهداشت 15 درصد افزایش پیدا کرده اما برای بدهی‌ها هیچ راه حلی نداریم .

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران ؛دکتر هاشمی قاضی زاده در جمع خبرنگاران بیمارستان لبافی نژاد گفت: کشور نیاز دارد تا به امر بهداشت توجه بیشتری کنیم.
 
هنوز در زمینه آموزش پزشکی صحبت‌ها جمع نشده و نباید خیلی تغییرات در زمینه آموزش پزشکی ایجاد کرد .
 
وی افزود: در آموزش عمومی مشکلی نداریم ولی در مرحله مهارت دچار مشکل هستیم.
 
وی ادامه داد: در واحد بین الملل تعریف نادرستی از این موضوع داریم، تعداد مراکز بین الملل خیلی زیاد است و ما باید تلاش کنیم واحد های خود گردان را به نوعی تعریف کنیم.
 
وی در مورد وضیت چشم پزشکی ایران در منطقه و جهان افزود: چشم پزشکی جز رشته‌هایی است که در دو دهه ی گذشته تحول بسیاری پیدا کرده است و در زمینه درمان ایران هم تراز کشور های پیشرفته است.
 
دکتر قاضی زاده در مورد 8 هزار میلیارد تو مان بدهی وزارت بهداشت گفت: ما از بابت بخش عمده تجهیزات و مهم تر از همه مشکلات مردم دچار بدهکاری هستیم و بهداشت و درمان مشکل اول مردم است و مجلس و مردم باید کمک کنند تا در اقصی نقاط کشور در این زمینه مشکلی نداشته باشیم.
 
دکتر قاضی زاده خاطر نشان کرد: بودجه امسال نسبت به پارسال بهتر شده و یک افزایش 15 درصدی داشته اما در بدهی ها هیچ راه حلی نداریم و بدهی امسال به سال آینده موکول می‌شود.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.