سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

صدور 138 فقره جواز تاسیس و توسعه در بخش صنایع کشاورزی

از ابتدای سال ‎جاری، 138 فقره جواز تاسیس، توسعه و بهره برداری در بخش صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی در استان چهارمحال بختیاری صادر شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

مدیر صنایع کشاورزی تبدیلی و تکمیلی اداره کل جهاد کشاورزی استان چهارمحال بختیاری گفت: طی 8 ماه نخست امسال، 138 فقره جواز تأسیس، توسعه و بهره برداری در بخش صنایع کشاورزی در این استان صادر شده است.

طهمورث فتاحی اظهار داشت: در این مدت، بیشترین جواز تأسیس و طرح توسعه صنایع کشاورزی در استان چهارمحال بختیاری صادر شده است.

فتاحی، با اشاره به اینکه از مجموع ۱۳8 فقره، 59 مورد مجوز تأسیس و 45 مورد طرح توسعه و تمدید و 27 فقره اصلاحیه و  7 مورد پروانه بهره برداری بوده است، تصریح کرد: میزان سرمایه‌گذاری در این مجوزها، 12 هزار و 600 میلیارد و 101 میلیون ریال برآورد شده است.

وی، میزان اشتغالزایی در این میزان طرح‌های توسعه و جواز تأسیس، تمدید و بهره برداری را 1384 نفر اعلام کرد.

مدیر صنایع کشاورزی تبدیلی و تکمیلی اداره کل جهاد کشاورزی استان چهارمحال بختیاری، با اشاره به اینکه میزان سرمایه‌گذاری در طرح‌های صنایع تبدیلی و توسعه استان، نسبت به سال قبل افزایش نشان می دهد، افزود: این طرح ها در زمینه بسته بندی گوشت، مرغ و ماهی، خشکبار و حبوبات و مواد غذائی و ترشیجات، تولید ورمی کمپوست و کود های آلی، تولید خوراک دام و آبزیان، سردخانه و ... می باشد./س

برچسب ها: صنایع ، کشاورزی ، چهارمحال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.