سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه /

دانش مهم ترین رکن برای پیشرفت کشور در عصر حاضر است

متخصص فناوری اطلاعات و ارتباطات ویرجینیای غربی آمریکا و پدر فناوری ارتباطات ایران، دانش را مهم ترین رکن برای توسعه و پیشرفت کشور در عصر حاضر دانست

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه



دکتر علی اکبر جلالی در همایش تجارت در فضای مجازی با محوریت تجارت الکترونیک در کرمانشاه گفت: تا سال 2030، 60 درصد و تا سال 2050 - 90 درصد زندگی انسان در فضای مجازی سپری می شود.

وی با بیان اینکه در عصر حاضر نیز 40 درصد زندگی افراد جوامع مختلف متعلق به فضای مجازی است، گفت: متاسفانه در کشور ما هنوز زندگی بصورت سنتی ادامه دارد و از ضررهایی که در آینده به این دلیل متوجه ما خواهد شد، غافل هستیم.

استاد دانشگاه علم و صنعت ایران افزود: امروزه بیشترین ارتباطات و تعامل ها در میان جوامع در دنیای مجازی صورت می گیرد و ایران نیز اگر به دنبال توسعه و پیشرفت است نباید از این غافله عقب بماند.

وی، گردش مالی کنونی در جهان را حدود 82 هزار میلیارد دلار عنوان و اظهار کرد: سهم کشور ایران از این گردش مالی کمتر از یک صدم است و این بدان معناست که این کشور از یک اقتصاد قوی بهره مند نیست.

پدر فناوری ارتباطات ایران، استفاده بیشتر و بهینه از فضای مجازی را مهم ترین راهکار حل این مشکل دانست و گفت: تا زمانی که این فضا در ایران تقویت نشود، اقتصاد کشور قدرتمند نخواهد شد./س


برچسب ها: کرمانشاه ، دانش ، رکن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.