سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

80 خبرنگار مراسم عزاداری بزرگ مردم قم در اربعینی حسینی را پوشش می دهند

معاون مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم گفت: 80 خبرنگار و عکاس از رسانه های محلی و ملی مراسم عزاداری پیاده روی حرم تا حرم اربعین حسینی مردم قم را پوشش می دهند.

به گزارش خبرگزاري باشگاه خبرنگاران   قم؛ محمد خامه یار در جلسه کمیته رسانه مراسم پیاده روی حرم تا حرم اربعین مردم قم در خانه مطبوعات این استان افزود: یکی از مراسم های پرشور مذهبی شیعیان مراسم پیاده روی مشتاقان اباعبدالله(ع) به سمت کربلا در کشور عراق است و با توجه به این که هزاران تن از عاشقان مکتب تشیع فرصت حضور در این مراسم را پیدا نمی کنند امسال برای اولین بار مراسم مشابهی در شهر قم برگزار می شود.

وی ابراز داشت: همزمان با اربعین حسینی به همت تولیت های آستان مقدس حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران، همچنین برخی از دستگاه های فرهنگی استان قم مراسم عزاداری حرم تا حرم مابین حرم مطهر حضرت معصومه تا مسجد جمکران به طول هفت کیلومتر برگزار خواهد شد.

وی بیان داشت: با توجه به این که این حرکت می باید در رسانه های ملی و بین المللی جلوه خاصی پیدا کند در ستاد برگزاری پیاده روی اربعین حسینی کمیته رسانه تشکیل شده است.

خامه یار عنوان داشت: در حاشیه برگزاری این مراسم ، مسابقه عکسی نیز برگزار خواهد شد و به شش نفر از پدیدآورندگان آثار برتر هدایای معنوی سفر به کربلای معلی و مشهد مقدس داده میشود.

معاون مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: کمیته رسانه ای ستاد برگزاری مراسم حرم تا حرم اربعین حسینی در قم کلیه امکانات لازم برای انعکاس هر چه سریع تر اخبار و گزارش های تصویری را در مسجد مقدس جمکران و پس از پایان مراسم مهیا می کند./س

برچسب ها: قم ، 80 ، خبرنگار ، اربعین ، پوشش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.