سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

محورهای ارتباطی استان اردبیل در محاصره‌ی کولاک و یخبندان

مرکز کنترل راه‌های اداره‌کل راه و شهرسازی اردبیل اعلام کرد به‌علت بارش شدید برف و کولاک و عدم دید کافی به رانندگان و مسافران توصیه می‌شود از سفرهای غیرضروری و تردد در جاده‌ها خوداری کنند.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ در این اطلاعیه آمده است: به‌علت تداوم بارش برف سنگین سطح جاده‌ها یخبندان و لغزنده بوده و در آنها کولاک شدید در جریان است.

این مرکز در اطلاعیه افزوده است: خوردوهای سواری حتی‌الامکان از تردد در محورهای ارتباطی استان خوداری کنند و هم‌وطنانی که مجبور به مسافرت هستند سعی کنند برای مسافرت از ناوگان عمومی و خودروهای کمک‌دار استفاده کنند.

بر اساس اعلام مرکز کنترل راه‌های استان اردبیل هم‌اکنون جاده‌های اصلی استان باز اما تردد در آنها تنها با زنجیر چرخ امکانپذیر است.

به‌علت بارش شدید برف آموزش و پرورش اردبیل روز پنجشنبه مقاطع تحصیلی در شهرستان‌های اردبیل، سرعین و گرمی مغان و ابتدایی و دوره‌ی اول متوسطه در «پارس‌آباد» را تعطیل اعلام کرد.

از سطح شهر اردبیل حاکی است که نزیک به 40 سانتی‌متر برف بر زمین نشسته و به جز ناوگان عمومی و تاکسی خودروهای دیگر در سطح معابر کمتر دیده می‌شود/س.


انتهای پیام/

برچسب ها: اردبیل ، بارش ، شدید ، برف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.