سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازداشت 16 رئیس کلانتری به اتهام آزار زندانیان

دادستان ایالت کالیفرنیا اعلام کرد 16 رئیس کلانتری به اتهام فساد اخلاقی و تخطی از قوانین دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از رسانه های آمریکا: "آندره بیروت جونیور" در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 16 رئیس کلانتری مناطق مختلف لس آنجلس به جرم سواستفاده از قدرت و قانون شکنی بازداشت شدند.  
 
وی خاطر نشان کرد دو نفر از این افراد بازنشسته بوده و مابقی تا روز گذشته مشغول کار بودند.  
 
دادستان ایالت کالیفرنیا تاکید کرد: نتیجه تحقیقات اداره "اف بی آی" در دو سال اخیر نشان می دهد که این افراد مرتکب موارد زیادی از جعل سند، شکنجه و آزار زندانیان، توهین و بدرفتاری با ملاقات کنندگان وبخصوص کارشکنی و اختلال در مسیر تحقیقات اداره اف بی آی در مورد وضعیت زندان های لس آنجلس می شدند.  
 
جونیور اضافه کرد: تا کنون 16 رئیس کلانتری بازداشت شده و در انتظار محاکمه بسر می برند اما از سرنوشت دو کلانتر دیگر هنوز اطلاعی در دست نیست.  
 
وی گفت: رفتارهای خلاف قانون این کلانتر ها نشان می دهد که اینگونه تخلفات در سیستم امنیتی کشورو به خصوص منطقه لس آنجلس که بزرگترین زندان آمریکا در آن قرار دارد، نهادینه شده است.  
 
دادستان ایالت کالیفرنیا افزود: ماموران اداره پلیس و به روسای کلانتری ها این منطقه با این گونه قانون شکنی ها ثابت کردند که خود را مافوق هر قانونی می دانند.  
 
بر اساس این گزارش 13 نفر از این متهمان در جلسه شنود مقدماتی دادگاه ادعای بی گناهی کرده اند اما سه نفر از آنان هنوز پاسخی به دادخواست دادستانی ایالت نداده اند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.