سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/بدون حمایت از بخش خصوصی:

نمی توان انتظار تحقق حماسه اقتصادی داشت

استاندار اردبیل با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت تحقق حماسه اقتصادی در سال جاری، گفت: این مهم در استان اردبیل تنها با حمایت از سرمایه گذاری های بخش خصوصی محقق می شود.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ مجید خدابخش در نشستی با سرمایه گذاران دارویی سازمان تامین اجتماعی در اردبیل افزود: رونق اقتصادی و توسعه و پیشرفت متوازن و همچنین احصاء مشکلات موجود در حوزه اقتصادی در استان اردبیل با همدلی بخش خصوصی و دولت امکان پذیر است.

وی حضور فعالان بخش خصوصی و سرمایه گذاران در توسعه استان اردبیل را مهم ارزیابی کرد و افزود: سرمایه گذاری در تولید، توزیع و پخش دارو در استان توسط بخش خصوصی موجب خواهد شد که روند توسعه و شاخص های ارزیابی کمی و کیفی این مهم ارتقا یابد.

استاندار اردبیل از ایجاد توافقاتی بین سرمایه گذار شرکت دارویی سازمان تامین اجتماعی خبر داد و گفت: ما امیدواریم سرمایه گذار بخش خصوصی با فرآوری گیاهان دارویی نقش موثری در توسعه و ارتقا شاخص های اقتصادی استان ایفا کند.

خدابخش با اشاره به نامگذاری امسال به نام حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی، تصریح کرد: بخش مهمی از حماسه اقتصادی با جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی امکان پذیر خواهد شد چرا که با منابع محدود دولتی نمی توان همه پروژه های در دست اجرا و تکمیل نشده استان اردبیل را به سرانجام رساند.

وی با بیان اینکه نگاه ما باید به اقتصاد متفاوت و به گونه ای باشد که تا حد ممکن تولیدات را افزایش دهیم، ادامه داد: با توجه به ظرفیت هایی که در کشور و در این استان وجود دارد باید با وحدت، همدلی و با برنامه ای منسجم تمام فعالیت های توسعه ای این استان را به جلو پیش ببریم.

خدابخش بابیان اینکه استان اردبیل به لحاظ ویژگی های اقلیمی و تنوع آب و هوایی از مناطق مهم رویش گیاهان دارویی به ویژه شیرین بیان است، خاطر نشان کرد: توسعه کشت و تولید گیاهان دارویی در استان نقش بسزایی در توسعه اقتصادی و اشتغال زایی استان دارد/س.



انتهای پیام/

برچسب ها: اردبیل ، تحقق ، حماسه ، اقتصادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.