سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

اطلاع‌رسانی از ضروریات مدیریت بحران محسوب می‌شود

اطلاع رسانی یکپارچه و دقیق برای پیشگیری از نگرانی کاذب و پیشگیری از بروز و تشدید بحران ضروری است.

به گزارش  خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛در شورای هماهنگی مدیریت بحران  گفت  : بخش اطلاع رسانی در کمیته بحران باید اطلاع رسانی دقیق و به موقع را مد نظر قرار دهد.

انصاری افزود: تصمیمات بجا و به موقع هزینه های شرایط بحرانی را کاهش می دهد و از وقوع شرایط نامناسب پیشگیری می کند.

 وی حضور مدیران در محل کار و بر عهده گرفتن مسئولیت‌ها را از الزامات موفقیت به هنگام بروز بحران برشمرد و تصریح کرد : این تجربه سال‌ها مدیریت من در انواع بحران‌ها از جمله زلزله، سیل و حتی بحران‌های امنیتی است.

نماینده عالی دولت در استان زنجان با اشاره به بازدیدهای خود از محورهای مواصلاتی و سطح شهر زنجان طی دو روز 14 و 15 آذرماه ادامه داد: مشکلاتی در هر دو حوزه کاری وجود داشت که باید مدنظر مدیران مربوطه قرار گیرد.

 

انصاری تصریح کرد : بانک اطلاعات ماشین آلات استان زنجان باید در اختیار دستگاه هایی که به این تجهیزات نیاز دارند قرار داده شود.

 

استاندار زنجان  اطلاع‌رسانی یکپارچه را از دیگر الزامات مدیریت بحران اعلام و ادامه داد: این اقدام ضمن جلوگیری از تشویش اذهان و ایجاد نگرانی به برنامه‌ریزی هم کمک شایان توجهی می‌کند.

 

 وی خاطر نشان کرد : با استفاده از تجارب مناسب کشور در زمینه مدیریت بحران و انجام وظایف در بخش های مختلف می توان زمستان  خوبی را پشت سر گذاشت./س

 


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.