سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل از عزیز صبوری اردبیلی پیشکسوت و مداح جنوب پایتخت

مدیر فرهنگی و هنری منطقه 19 از برگزاری تجلیل از عزیز صبوری اردبیلی پیشکسوت و مداح این منطقه همزمان با پرده عشاق خبرداد.

هادی احدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: مراسم تجلیل از عزیزصبوری اردبیلی پیشکسوت و مداح منطقه 19 روز جمعه 22 آذر ماه سال 92 در این منطقه برگزار خواهد شد.
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود:این طرح روز جمعه 22 آذرماه سال‌جاری بعد از نماز مغرب و عشاءاز ساعت 18 تا 21 در سرای محله شریعتی شمالی اجرا می شود.

احدی با اشاره به نحوه‌ی اجرای این طرح گفت: طرح پرده عشاق با همکاری ومشارکت سازمان فرهنگی و هنری شهر تهران در مناطق 22 گانه شهرتهران، برگزاری مراسم تجلیل از پیرغلامان و پیشکسوتان در هر منطقه از 8 تا 29 آذرماه در دست اجرا است.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: تجلیل از مفاخر حسینی و نخبگان ملی شهری و محلی در قالب شعر خوانی عاشورایی، مداحی، تعزیه خوانی، هیئت داران و پیرغلامان امام حسین(ع) از اقدامات اجرایی این طرح است.

احدی ادامه داد: عزیز صبوری اردبیلی نویسنده کتاب‌های مذهبی و عاشورایی، مداح منطقه 19 با سابقه بیش از 30 سال به عنوان پیشکسوت و پیرغلام در هیئت‌های مذهبی روز جمعه 22 آذر ماه سالجاری در سرای محله شریعتی شمالی تجلیل خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل از مداح، پیشکسوت و پیرغلام منطقه 19 افزود: مراسم تجلیل از مداح، پیشکسوت و پیرغلام منطقه 19 همزمان با طرح پرده عشاق با حضور مدیر فرهنگی وهنری شهرداری منطقه، معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ائمه جماعات منطقه، هیئت‌های مذهبی برگزاری مراسم مداحی کریم خوانی و شعر خوانی شاعر آئینی دلاورنژاد روز جمعه 22 آذرماه در سرای محله شریعتی شمالی برگزار می شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: تجلیل ، صبوری ، اردبیلی ، پایتخت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.