سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان/

همایش ملی سبک زندگی امام جواد (ع) در کرمان برگزار می شود

دبیر کمیته علمی همایش سبک زندگی امام جواد(ع) از برگزاری همایش ملی سبک زندگی امام جواد (ع) 16 اسفند در دانشگاه آزاد اسلامی کرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان ، امان الله علی مرادی در نشست خبری که در سالن اجلاس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان برگزار شد ، گفت : این همایش حلقه ای از زنجیره ی به هم پیوسته همایش های کشوری با موضوع سبک زندگی ائمه (ع) است که از سوی حوزه معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی برنامه ریزی شده است.

وی افزود : اندیشمندان ، دین پژوهان و محققان می توانند با نیت یاری رساندن به غنای کیفی همایش ، مقالات علمی خود را تا حداکثر 15 دی به دبیر خانه این همایش ارسال کنند.

علی مرادی خاطر نشان کرد : نشر و ترویج معارف شیعی ، بازشناسی سبک زندگی جوادالائمه (ع) ،تدوین طرح جامع سبک زندگی اسلامی وآشنایی جوانان دانشجو با سیره ی امام جواد(ع) از اهداف برگزاری این همایش است.

وی حیات طیبه در سیره فردی و اجتماعی امام جواد (ع) ، عاشورا در زندگی جواد الائمه (ع) ، امام جواد (ع) و مهدویت ، مشخصه های سیاسی ، اجتماعی و دینی عصر امام جواد (ع) را از محورهای اصلی این همایش عنوان کرد و گفت : امام جواد (ع) و دفاع از حریم ولایت، مولفه های مهم سبک زندگی جوادالائمه (ع) ، سیره ی رفتاری امام جواد (ع) و تربیت اسلامی ، مواضع سیاسی امام جواد(ع) ، امام جواد(ع) و علوم انسانی ، امام جواد(ع) و جنگ نرم از دیگر محورهای این همایش است.

علی مرادی افزود : علاقه مندان می توانند اصل و چکیده مقاله ی خود را حداکثر در 20 صفحه A4 همراه با لوح فشرده ی آن تا تاریخ 15 دی به نشانی دبیر خانه همایش ارسال کنند.

وی با اشاره به اینکه مقالات برگزیده همایش در دو بخش پوستر و سخنرانی ارائه و تجلیل می شوند ، خاطر نشان کرد : به صاحبان همه مقالات امتیاز فرهنگی متناسب تعلق می گیرد.

علی مرادی با اعلام اینکه از 3 برگزیده در این همایش تجلیل می شود ، افزود : علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از این همایش به وب سایت www.iauk.ac.irمراجعه کنند./س


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.