سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آذربایجان شرقی/

‌ شهرداران‌ جلفا و ‌هادیشهر معرفی شدند

با حکم استاندار آذربایجان شرقی ایرج آذرنژاد به عنوان شهردار ‌جلفا و میکاییل صادقیان به عنوان شهردار ‌هادیشهر منصوب‌ شدند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، مرتضی موحدنیا مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی در مراسم معارفه شهرداران شهرهای جلفا و هادی‌شهر اظهار کرد: دوام و پایداری توسعه شهرها مستلزم بهره‌گیری از مدیران توانمند و با ثبات در امور شهری است.

وی افزود: مدیران توانمند می‌توانند با مشارکت‌دهی مردم به عنوان پشتوانه قوی، زمینه رشد و بالندگی همه‌جانبه شهر و به تبع آن رفاه مردم و آبادانی شهر را فراهم کنند.

وی تعامل سازنده اعضای شوراهای اسلامی و پرهیز از اختلاف فی مابین را متذکر شد و گفت: متاسفانه در شوراهای اسلامی دور سوم در برخی موارد وجود اختلاف سلیقه ها باعث فاصله گیری نهاد شورا و شهرداری از رسالت خویش شد.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی اظهارکرد: شهرداران به عنوان مجری مصوبات شوراها عمل کرده و از وظیفه ذاتی خود در جذب سرمایه گذاری و مشارکت بخش خصوصی غافل شدند.

موحدنیا خاطرنشان کرد: نهاد خدمت‌رسان شهرداری باید با ایجاد منابع درآمد پایدار شهری و سهیم شدن در تولید و اشتغال زمینه رشد و توسعه یکنواخت شهرها را فراهم کند.

وی شهرداران را مجری قوانین و مقررات شهری دانست و از آنان خواست در اجرای قانون به طور صحیح و دقیق عمل کرده و حقوق شهروندی را به طور کامل رعایت کنند.

وی در عین حال چابک سازی بدنه شهرداری را به شهرداران یادآوری کرد و گفت: بدنه شهرداری باید با بهره گیری از نیروی انسانی فعال و صادق روند حرکت خدمات رسانی به مردم را تقویت کند.

فرماندار جلفا هم در این مراسم گفت: شهرداران منتخب با رویکرد فرهنگی و عمرانی زمینه رشد و تعالی شهرها را فراهم کنند.

مختار سیفی افزود: انجام امور شهری با تدبیر و ایجاد امید و آرزو در شهروندان مقوله ای است که باید شهرداران همسو با دولت در تحقق آن تلاش کنند.

وی بهره مندی از تجارب و اندوخته های مدیران قبلی را به شهرداران متذکر شد و گفت: وحدت و همدلی بین شهرداری و شورا و دستگاه های اجرایی امری انکار ناپذیر و به نفع توسعه شهری است.

فرماندار شهرستان جلفا با اشاره به رسالت اصلی شهرداران، اجرای صحیح قانون و تلاش برای ایجاد رفاه و آسایش برای شهروندان در کنار افزایش درآمدزایی را برای آنان یادآوری کرد.

سیفی به مشکلات شهرداری هادیشهر در دوره سوم شوراها اشاره کرد و گفت: شوراهای دور چهارم با همفکری و تعامل با یکدیگر عقب ماندگی این شهر را جبران کنند.

در این مراسم با حکم استاندار آذربایجان شرقی ایرج آذرنژاد به عنوان شهردار شهر جلفا و میکاییل صادقیان به عنوان شهردار شهر هادیشهر معرفی شدند.

 انتهای پیام/م
برچسب ها: جلفا ، هادیشهر ، شهردار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.