سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باریج اسانس چهارمین شکست پیکان را رقم زد

تیم والیبال پیکان تهران در هفته هشتم لیگ برتر والیبال در تهران مغلوب باریج اسانس کاشان شد.

 

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران
دو تیم باریج اسانس و پیکان تهران در چهل و چهارمین بازی لیگ برتر والیبال امسال در خانه والیبال تهران به مصاف هم رفتند.

باریج اسانس در این دیدار سه  بر یک به یپروزی رسید. شاگردان مصطفی کارخانه در ست های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 16، 25 بر 18 و 25 بر 21 به پیروزی رسیدند تا پیروزی های خود را در این دوره از رقابت ها به عدد پنج برساند. پیکان تنها در ست سوم 25 بر 22 به پیروزی رسید و چهارمین شکست خود و سومین ناکامی متوالی را تجربه کرد که وضعیت این تیم در جدول رقابت ها در شرایط نامطلوبی در آورد.

تیم والیبال پیکان به دلیل اعتماد کادر فنی به بازیکنان جوانش در ست سوم به پیروزی رسید که محمد جواد معنوی نژاد، مجتبی قلی زاده و بهزاد حیدرشاهی بسیار خوب در این ست کار کردند.
امیر غفور بازیکن ملی پوش باریج اسانس کاشان نیز از بهترین بازیکنان این دیدار بوند.

حدود یک هزار نفر که تعدادی از آنان از کاشان به تهران آمده بودند، در خانه والیبال این بازی را تماشا کردند.

آرمین تشکری، فرهاد قائمی، علیرضا نادی، امیر غفور، سید جواد حسین آبادی، ناصر رحیمی پناه و ایوان استانف بازیکنان آغاز کننده دیدار برای باریج اسانس بودند.

همچنین مجتبی شبان، امیر حسینی، جواد محمد نژاد، حسام بخششی، آرش کشاورزی، محمد محمد کاظم و علی حسین در تیم پیکان در ابتدای بازی به میدان آمدند.

 محمد حسن خوشدل ، مرتضی اکرمی و مهدی نویدی به ترتیب به عنوان ناظر، داور اول و داور دوم نظارت و قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند.

باریج اسانس یکشنبه هفته آینده در کرج در نهمین بازی خود به مصاف سایپا می رود و پیکان نیز در زاهدان میهمان شهرداری این شهر خواهد بود.
برچسب ها: باریج ، اسانس ، کاشان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.