سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

لزوم توجه به مسائل تغییر کاربری در موقع انجام ساخت و ساز

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فیروزکوه گفت: افراد در انجام ساخت و ساز بنا، به مسائل تغییر کاربری و قوانین حاکم بر اراضی زراعی توجه و جدیت لازم را داشته باشند که در حین انجام فعالیت دچار مشکل نشوند.

 

روح الله درویش خضری درگفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: یک فقره از ساخت و سازهای غیر مجاز در اراضی کشاورزی در منطقه امین آباد فیروزکوه محکوم به قلع و قمع بنا شد.

وی ادامه داد: بر اساس احکام قطعی محاکم قضایی شهرستان فیروزکوه و تجدید نظر استان تهران به علت تغییر کاربری غیر مجاز، فرد مورد نظر محکوم به قلع و قمع بنا و همچنین پرداخت 24 میلیون ریال جزای نقدی شده است.

درویش خضری افزود: در معیت نمایندگان دادستانی، نیروی انتظامی و اداره جهاد کشاورزی شهرستان فیروزکوه حسب دستور دادستان این شهرستان و بنا بر مواد سه و 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها قلع و قمع و اعاده وضع به حالت اولیه انجام گرفت.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فیروزکوه اضافه کرد: بر اساس ماده سه قانون مربوطه کلیه مالکان یا متصرفان اراضی زراعی و باغها که به صورت غیر مجاز و بدون اخذ مجوز از مراجع قانونی اقدام به تغییر کاربری کنند.

وی ادامه داد: علاوه بر قلع و قمع بنا به پرداخت جزای نقدی از یک تا سه برابر قیمت روز زمین محکوم می‏ شوند و در صورتی که تکرار جرم انجام شود به حداکثر جزای نقدی و حبس از یک تا شش ماه محکوم خواهند شد/س


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.