سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مربی تیم واترپلو آینده‌سازان اصفهان:

شرایط مسابقات را می‌دانستیم و آمدیم/باختهای مکرر افت روحی برایمان نمی‌آورد

مهدی قاسمی، سرمربی تیم واترپلو جوانان اصفهان گفت: به هیچ عنوان برای کسب نتیجه در مسابقات لیگ برتر امسال شرکت نکرده‌ایم.

مهدی قاسمی، سرمربی تیم واترپلو آینده‌سازان اصفهان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: حدود هفت سال است که به عنوان مربی در واترپلو فعالیت می‌کنم، تاکنون به جز 2 رویداد که عنوان سومی را به دست آوردیم در دیگر مسابقات به مقام قهرمانی دست یافته‌ایم.

در مسابقات لیگ امسال صرف کسب تجربه شرکت کرده‌ایم

سرمربی تیم واترپلو آینده‌سازان اصفهان در ادامه یادآور شد: به هیچ عنوان در مسابقات لیگ امسال از بازیکنانی که دارای 15 الی 16 سال سن هستند توقع کسب نتایج قابل قبول مقابل بازیکنانی که حداقل حدود 10 سال است در مسابقات حرفه‌ای شرکت می‌کنند و به تجربه کافی دست پیدا کرده‌اند نداریم.

قاسمی افزود: خوشبختانه در حال حاضر این شرایط فراهم شده است که بازیکنان دارای سنین پایین بتوانند با حضور در رقابت‌های سطح بالای لیگ تجربه حرفه‌ای بودن را کسب کنند و در آیند پیشرفت چشمگیری داشته باشند.

وی اظهار داشت: یکی از مزایای واترپلوئیست‌های جوان این است که آنها از روحیه و انگیزه بسیار بالایی برخوردار هستند و مقابل حریفان با تمام قوا و توان خودکار می کنند.

سرمربی تیم واترپلو آینده سازان اصفهان یادآورشد: در حال حاضر به هیچ عنوان برای ما نتیجه اهمیت ندارد،چون برای حامیان مالی و اعضای کادر فنی آینده واترپلو استان اصفهان پیش از نتیجه در اولویت است.

وی ضمن اشاره به تقویت تیم واترپلو آینده سازان اصفهان گفت:برای حضور در هفته دوم مسابقات لیگ گروه B  از 2 بازیکن رده سنی زیر 18 سال دعوت به همکاری کرده‌ایم که باز هم تیم را با نیروهای جوان تقویت کردیم.

در حال حاضر برای ما کسب نتیجه قابل قبول در رقابت‌های قهرمان کشوری سال آینده واز اهمیت به سزایی برخوردار است چون باید در مسابقات زیر 18 سال کشوری عنوان خوبی را به دست آوریم.

قاسمی در پاسخ به این سوال که آیا باخت‌های مکرر جوانان در مقابل تیم‌های رده سنی بزرگسالان باعث افت روحی و روانی واترپلوئیست‌های جوان و کاهش انگیزه آن‌ها برای ادامه حرفه‌ای این رشته نمی شود؟ گفت: به هیچ عنوان، چون تمامی آن‌ها به این امر واقف هستند که تفاوت سطح کارشان با حریفان چقدر است، آن‌ها می دانند در شرایطی به مصاف تیم‌هایی با بازیکنان بزرگی می روند که از نظر تجربه و حرفه‌ای بودن تفاوت‌های زیادی دارند از ابتدای شروع مسابقات لیگ به تمامی بازیکنان و نیروهای جوان خود اعلام کرد، که شرایط مسابقات لیگ چگونه است ونباید انتظار برد داشته باشند.

وی درادامه افزود: به طور کلی اجرای سیاست جوانگرایی کار بسیار حرفه‌ای است که کسب نتیجه در آن نیازمند گذر زمان و صبر مسئولان دارد.

انتهای پیام/
برچسب ها: واترپلو ، قاسمی ، اصفهان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.