سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جودو قهرماني آسيا؛

رامين صفويه چهارمين برنز را کسب کرد

روز نخست از رقابتهاي جودو قهرماني نوجوانان آسيا با کسب يک مدال برنز ديگر توسط رامين صفويه به اتمام رسيد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران ، هفتمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا با حضور نمایندگان 21 کشور از صبح امروز در سالن المپیک شهر "چنگ مای" چين آغاز شد و در نهايت با چهار مدال برنز براي نوجوانان کشورمان به اتمام رسيد.

بعد از سه مدال برنزي که رشنونژاد ، فتحي پور و عربي کسب کردند ، رامين صفويه هم موفق شد مدال برنز نوجوانان جهان را اين بار در آسيا تکرار کند.

صفویه در وزن 90- کیلوگرم دور اول " برار سینگ" از هند را در 4 ثانیه ایپون کرد تا حریف را با برانکارد به بیرون ازتاتامی انتقال دهند، در مبارزه دوم با ارائه یک مبارزه ضعیف با یک امتیاز یوکو به نماینده قرقیز باخت و به گروه بازنده ها رفت، در این گروه در مبارزه اول در زمان یک دقیقه نماینده ازبک را ایپون کرد.

او نماینده مغول را هم ایپون کرد و برنز گرفت.پيش از وي محمد رشنو نژاد ، مهدي فتحي پور و حسين عربي به نشان برنز دست يافته بودند.

محمد عباس نژاد در وزن 50- کیلوگرم ، کاویان بیرانوند در وزن 60- کیلوگرم و حامد رشيدي در وزن 81- کيلوگرم هم عنوان را کسب کرده و ايمان نيک اقبال هم حذف شده بود. اين دوره از مسابقات فردا پنچشنبه در بخش جوانان پيگيري مي شود.

انتهاي پيام/
برچسب ها: صفویه ، جودو ، آسیا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.