سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تکرار/ طی نامه‌ای به معاون سیاسی صدا و سیما صورت گرفت؛

تقدیر وزیر کشور از پخش گزارش باشگاه خبرنگاران در خصوص جمع آوری معتادان متجاهر

وزیر کشور در نامه‌ای به معاون سیاسی صداو سیما از پخش گزارش باشگاه خبرنگاران در خصوص جمع‌آوری معتادان متجاهر تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در نامه‌ای به معاون سیاسی صداو سیما از پخش گزارش (خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران) در خصوص جمع‌آوری معتادان متجاهر در اخبار 20:30 مورخ 19 آذر ماه تقدیر و تشکر کرد.

متن کامل نامه رحمانی فضلی وزیر کشور خطاب به آخوندی معاون سیاسی صداو سیما بدین شرح می باشد:

اخبار ساعت 20:30 مورخه 92.9.19 گزارشی در خصوص جمع آوری معتادان متجاهر پخش نمود که نشان‌دهنده عدم جدیت در نگهداری و درمان معتادان بوده است، جدا از چگونگی موضوع که حتماً مسئولین مربوط توضیح لازم را ارائه خواهند داد، نفس پخش چنین برنامه و برنامه های مشابه که بتواند فعالیت دستگاههای مختلف در امر مبارزه با قاچاق مواد مخدر را در حوزه های درمان، پیشگیری و مقابله به نقد بکشد و به عنوان چشم بیدار و مسئول نظارتی ستاد عمل نماید موجب تقدیر و تشکر اینجانب به عنوان مسئول این امر خواهد شد.

لطفاً مراتب امتنان و تشکر را به خبرنگار و سردبیر محترم بخش خبر 20:30 ابلاغ نمایید. قطعاً بدون همکاری و همراهی رسانه ها و به خصوص رسانه ملی نمی توان رویکرد اجتماعی محور را در مبارزه با این بلای خانمانسوز محقق نمود.

عبدالرضا رحمانی فضلی

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.