سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ملی پوش پرتاب نیزه نابینایان:

مسئولان هیئت دو میدانی مشهد و وزارت ورزش کم لطفی می‌کنند

سید عرفان حسینی گفت: هیئت دو میدانی مشهد عملکرد نسبتاً ضعیفی دارد و همچنین وزارت ورزش و جوانان استان خراسان نسبت به رشته دو میدانی نابینایان کم لطفی می‌کند.

 سید عرفان حسینی ملی پوش پرتاب نیزه نابینایان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: سالن دو میدانی استان خراسان مختص این رشته است دیگر رشته‌های ورزشی هم در این سالن تمرین می‌کنند اما مدتی که سالن دو میدانی را اجاره می‌دهند.

وی ادامه داد: زمانی که ما روز گذشته برای تمرین به سالن رفتیم اطلاعیه‌ای خواندیم که براساس آن سالن دو میدانی از تاریخ 21 آذر ماه لغایت 15 دی ماه سال جاری تعطیل است و به هیئت عزاداران که هیچ ارتباطی با ورزش ندارد اجاره داده شده است.

وی افزود: ما در کل شهر مشهد همین یک سالن دو میدانی را داریم در گذشته هم ورزشگاه تختی در اختیار ما بود اما این ورزشگاه با کوتاهی مسئولان تبدیل به چمن مصنوعی شد. هر روز به یک دلیلی سالن‌های ما را می‌گیرند و هیچ توجهی به ورزش نابینایان نمی‌کنند.

ملی پوش پرتاب نیزه نابینایان و کم بینایان تصریح کرد: سالنی که در طول روز حدود 2000 نفر در آن تمرین می‌کنند و مربیان در آنجا درآمدزدایی می‌کنند اگر تعطیل شود یا ورزشکاران دیگر به این سالن مراجعه نمی‌کنند و یا ورزش را کنار می‌گذارند.

سید عرفان حسینی در پایان خاطرنشان کرد: ما این مساله را پیگیری می‌کنیم اما هیچکس جوابگوی ما نیست و نمی‌دانیم جوابمان را از چه کسی باید بگیریم. از رسانه‌ها خواستاریم ورزش به نابینایان توجه کنند و این موضوع را رسانه‌ای کنند.

شایان ذکر است، عرفان حسینی در مسابقات گوانجو مدال طلا کسب کرده و ورزشکار دیگری نتوانسته رکورد وی را بشکند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.