سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

مجوز بازی شکوری مقابل فولاد صادر شد / رمضانی هنوز رضایت‌نامه نگرفته است

مجوز بازی هادی شکوری مدافع جدید تیم فوتبال صبای قم برای مسابقه هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال مقابل فولاد خوزستان صادر شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و فولاد خوزستان از سومین هفته دور برگشت سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس عصر جمعه بیست و دوم آذرماه در شهر اهواز و بدون حضور تماشاگران اهوازی برگزار می‌شود.


بر همین اساس کاروان تیم فوتبال صبای قم عصر فردا پنجشنبه بیست و یکم آذرماه راهی اهواز می‌شود تا هم عبدالصمد مرفاوی در نشست خبری پیش از بازی حضور پیدا کند و هم اینکه صبایی‌ها در صورت امکان، تمرینی سبک را برای هماهنگ شدن با شرایط زمین مسابقه با فولاد انجام بدهند.

خبرهایی از اردوی صبای قم حاکی از این است که عبدالصمد مرفاوی و شاگردانش مصمم هستند که با تمام توان و قدرت خود برابر نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفته و بعد از هفت هفته طعم شیرین پیروزی در لیگ برتر را بچشند.

از آخرین بازی تیم فوتبال صبای قم در چارچوب بازی‌های دور رفت فصل جاری لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور که در روز جمعه پانزدهم ماه برابر نفت تهران برگزار شد پنج روز می‌گذرد و صبایی‌ها بعد از یک روز ریکاوری و استراحت در روز یکشنبه، خود را برای دیدار حساس هفته سوم دور برگشت لیگ سیزدهم برابر تیم خوزستانی لیگ برتر فوتبال یعنی فولاد آماده می‌کنند.

خبر دیگر از تیم فوتبال صبای قم این است که کارت بازی ‌هادی شکوری خرید جدید این تیم از تیم دسته اولی پدیده مشهد در لیگ آزادگان صادر شده و این مدافع با تجربه می‌تواند برای نخستین بار با پیراهن صبای قم در لیگ برتر دوره سیزدهم به میدان برود.

شکوری بعد از بادامکی دومین خرید صبای قم از تیم دسته اولی پدیده مشهد است و در حالی که بادامکی هفته گذشته مقابل نفت تهران بازی کرد حالا شکوری هم می‌تواند برای صبا به میدان برود مدافعی که وجودش شاید به رفع مشکلات خط دفاعی صبا کمک کند.

سومین خبر از تیم فوتبال صبای قم حاکی از صادر نشدن رضایت‌نامه مجتبی رمضانی دیگر خرید جدید این تیم از تیم دسته اولی نساجی قائمشهر است و به همین دلیل رمضانی هنوز فرصت همراهی تیم صبای قم در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را ندارد.

طبق برنامه سازمان لیگ برتر، تیم فوتبال صبای قم از ساعت 15 بیست و دومین روز آذرماه باید در دیدار برگشت لیگ سیزدهم برابر شاگردان حسین فرکی در تیم فوتبال فولاد خوزستان تیم رده پنجم جدول و یکی از چهار نماینده ایران در لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا به میدان برود در حالی که دیدار رفت آن‌ها در هفته سوم از دور رفت لیگ سیزدهم در ورزشگاه یادگار امام قم با تک‌گل عبدالله کرمی به سود فولاد به پایان رسیده است./ش

برچسب ها: قم ، مجوز ، شکوری ، رمضانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.