سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری

وجود داشتن قابلیت کشت زعفران در ساری

فرماندار ساری گفت: قابلیت کشت زعفران در این شهرستان وجود دارد که باید در این راستا برنامه ریزی صورت گیرد.

جواد واحدی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری افزود: استفاده از ظرفیتهای بالقوه خیلی مهم هست و قابلیت کشت زعفران در چهاردانگه و دودانگه را داریم و یا سد شهید رجایی قابلیت عظیمی برای حل مشکل آب شرب و کشاورزی و نیز توسعه گردشگری بشمار می آید.

وی اظهار داشت: در حوزه بهداشت و درمان طرح دهکده سلامت در دستور کار است که نیاز به سرمایه گذاری دارد و همچنین پروژه بیمارستان 320 تختخوابی ماهفروجک که 20درصد کار انجام شد بزودی با مجوز مسئولین مربوطه به بخش خصوصی واگذار می شود.

وی درباره دستاوردهاي ستاد سرمایه گذاری در مرکز استان اعلام كرد:مسئله جذب سرمایه گذار نیز به دقت دنبال می شود و سرمایه گذاری در چهار محور کشاورزی ، صنعت ، گردشگری و بهداشت و درمان را در برنامه داریم.

وی عنوان کرد: در این راستا پتانسیل ها را بررسی کرده و با اخذ مشاوره از افراد مجرب و متخصص زیرساخت ها را مطالعه کردیم و ایده های خوبی جمع آوری شد که با دسته بندی اطلاعات توانستیم ظرفیت های خوبی را در این چهار محور بشناسیم، البته ما سعي كرديم استراتژي موثري را اتخاذ كنيم.

فرماندار ساري افزود:صنعت استان فضای مطلوبی ندارد چون فاقد صنایع مادر هستیم در بخش کشاورزی هم با وجود قابلیت های فراوان کاستی هایی وجود دارد.

وی تصریح کرد: گردشگری نیز نیاز به برنامه ریزی برای استفاده از ظرفیت های طبیعی،تاریخی و مذهبی دارد و در بخش بهداشت و درمان نیز توسعه فضاها و امکانات ضروری است خوشبختانه استانداری توجه خاصی به این محورها دارد و یقینا حمایت آقای استاندار کارساز خواهد بود./س

انتهای پیام //

برچسب ها: قابلیت ، زعفران ، ساری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.