سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

نرم‌افزار فاضلین نراقی در فضای مجازی عرضه شد

نرم‌افزار کتابخانه فاضلین نراقی در راستای احیای آثار دانشمندان شیعی به همت مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی تولید و در فضای مجازی عرضه شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، نرم‌افزار کتابخانه‌ای مجموعه آثار فاضلین نراقی (ره) با هدف احیای نام و آثار مرحومین نراقی و تسهیل در امر پژوهش و تحقیق محققان تولید و در فضای مجازی در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.


تولید این کتابخانه گامی نوین در احیای آثار اندیشمندان شیعه به‌ ویژه ملا محمد مهدی و ملا احمد نراقی (ره) است.

این نرم‌افزار حاوی 37 جلد کتاب در قالب 12 عنوان مجموعه از آثار فاضلین نراقی است که با قرار گرفتن در فضای مجازی به سهولت در دست علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

جامع‌السعادت، شرح‌الهیات من کتاب الشفاء، معتمد الشیعة فی احکام الشریعة، جامع الاصول، شهاب ثاقب در باب امامت، ترجمة جامع‌السعادات با عنوان علم اخلاق اسلامی اثر سید جلال‌الدین مجتبوی از جمله کتب موجود در این نرم‌افزار فاخر است.

این نرم‌افزار کتبی مانند مستند الشیعة فی احکام شریعة، معراج السعادة، الرسائل و المسائل، خزائن و عوائد الایام و شرح حدیث راس الجالوت اثر ملا عبدالصاحب محمد بن احمد نراقی را در اختیار علاقه‌مندان می‌گذارد.

نمایش متن کامل کتب با امکان برقراری ارتباط دو سویه میان متن و فهرست، قابلیت تطبیق فهرست با متن انتخابی، جست‌وجوی لفظی در متن و فهرست کتب، امکان جست‌وجوی ترکیب با استفاده از عملکردهای منطقی، تغییر دامنه جست‌وجو به تناسب کتب مورد نیاز و ... از جمله قابلیت‌های این نرم‌افزار به شمار می‌رود.

قابلیت فهرست‌سازی به کمک علایم جانشینی، ارائه حاصل جست‌وجو به صورت اجمالی و تفصیلی، امکان گزینش و یادداشت برداری از قسمت‌های گوناگون برنامه، ذخیره‌سازی و ویرایش متن در بخش یادداشت، حاشیه‌نویسی، علامت‌گذاری، رنگی کردن و نمایه‌گذاری بر متن از امکانات دیگر نرم‌افزار کتابخانه‌ای فاضلین نراقی است.

علاقه‌مندان می‌توانند به نشانی www.noorshop.ir مراجعه و این نرم‌افزار را به سهولت دریافت کنند../س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.