سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شکوفی: برای گرفتن قهرمانی می‌جنگیم

تنیسور ملی‌پوش پرسپولیس از انگیزه‌های خود و هم تیمی‌هایش برای کسب قهرمانی لیگ پس از کسب قهرمانی جام حذفی در سال گذشته گفت.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران وبه نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اشکان شکوفی گفت: تا ساعتی دیگر برای حضور در مرحله پایانی رقابت‌ها راهی کیش خواهیم شد. تمرینات خیلی خوبی داشتیم و بچه‌ها کاملا آماده هستند.
 
وی افزود: تنیسور خارجی ما هم با روحیه خوبی به ما اضافه شده است. بازی‌های سنگینی داریم. رقابت اصلی بین ما و تیم البرز کیش است که زودتر از ما در کیش مستقر شده‌اند. البته حریفان دیگر را دست کم نمی‌گیریم چون فاصله‌ها کم است و اگر غفلت کنیم به مشکل می‌خوریم.
 
شکوفی درباره اینکه البرز گاز در خانه خود بازی می‌کند، خاطرنشان کرد: در کل رقابت ما پایایای است. تنیسورهای خیلی خوبی دارند ولی ما هم مسابقات زیادی در کیش داشته‌ایم و با شرایط آشنا هستیم. به امید خدا برای گرفتن قهرمانی با تمام وجود می‌جنگیم.
 
اشکان شکوفی در پایان صحبتهایش با دعوت از هواداران پرسپولیس که آنها را در کیش پرشمار خواند برای تماشای رقابت‌ها و حمایت از تیم، اعلام کرد: مسابقات این مرحله پخش مستقیم خواهد داشت که اهمیت مسابقات را نشان می‌دهد.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.