سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت‌الاسلام و المسلمين اميدي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

صهيونيست‌ را حتي در عرصه ورزشي به رسميت نمي‌شناسيم

عضو هیئت علمی موسسه آموزش و پژوهش امام خمینی(ره) گفت: ايران حاضر نیست حتی در عرصه ورزش با رژیم غاصب صهیونیستی روبرو شود چه برسد به اینکه به آن‌ها اجازه دهد در مذاکرات هسته‌ای ایران حضور داشته باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمين مهدي اميدي در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه توافقنامه ایران و 1+5  فرصتي براي برطرف کردن برخي ابهام‌ها براي دو طرف است،‌ اظهار داشت: ایران همواره بر صلح‌آميز بودن فعاليت‌هاي هسته‌اي در کشورمان تاکيد داشته، لذا ادامه فعاليت تحت نظارت آژانس بین‌المللی انرژی هسته‌ای مهر تاييدي بر اين مساله است. 
 
عضو هیئت علمی موسسه آموزش و پژوهش امام خمینی(ره) با بیان این که آژانس بین المللی انرژی هسته‌ای گاهی تلاش می‌کرد ایران را در همکاری‌های مد نظرش فعال نشان ندهد تصریح کرد: آژانس هسته‌ای برای رفع ابهام درباره صلح آمیز بودن برخورداری حق استفاده از انرژی هسته‌ای ایران در قالب گفتگوی رسمی با 1+5 این مسئله را دنبال می‌کنند.  
 
حجت‌الاسلام والمسلمين امیدی با بیان این که ایران باید در دور جدید مذاکرات گام‌های جدیدی بردارد، ابراز داشت: تیم مذاکره‌کننده و شورای امنیت ملی باید با دیپلماسی و پای‌بندی به توافق‌نامه هسته‌ای ابهامات 5+1 را برطرف کنند.
 
وی با تأکید بر اینکه رژیم جعلی صهیونیستی حق حضور در مذاکرات ژنو ندارد، مطرح کرد: مذاکرات ژنو بین ایران و کشورهای 5+1 بوده و این مسأله ربطی به رژیم غاصب صهیونیستی ندارد، چراکه این رژیم جعلی خود متهم به داشتن سلاح هسته‌ای است.
 
عضو هیئت علمی موسسه آموزش و پژوهش امام خمینی(ره) تأکید کرد: کشور ما حاضر نیست حتی در عرصه ورزش با رژیم غاصب صهیونیستی روبرو شود چه برسد به اینکه به آن‌ها اجازه دهد در مذاکرات هسته‌ای ایران حضور داشته باشد.
 
حجت‌الاسلام والمسلمين امیدی با تأکید بر اینکه رژیم غاصب صهیونیستی تلاش می‌کند تا فعالیت‌های هسته‌ای ایران را متوقف کند خاطرنشان کرد: بدیهی است توافق نامه مشخص کرده ایران در راستای صلح آمیز بودن حق غنی سازی‌اش برای مدت شش ماه غنی سازی را از 20 به 3.5 درصد کاهش داده است. 

انتهای پیام/

برچسب ها: مذاکره ، رژیم ، صهیونیستی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.