سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

احداث سیلو، هزینه های تولید گندم درمرند را کاهش خواهد داد

مدیر جهادکشاورزی شهرستان ویژه مرند گفت: این شهرستان به لحاظ موقعيت مناسب در امر توليد گندم، از داشتن سيلو محروم و كشاورزان مجبورند گندم تولیدی خود را به ساير نقاط در شهرهاي استان انتقال و احداث آن خواهد توانست هزینه های تولید این محصول را از کاهش چشمگیری برخوردارسازد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز ،رحیم زاده درگفتگو با خبرنگاران افزود: این مدیریت تلاش دارد با حمایت های مستقیم وغیر مستقیم از تولیدکنندگان بخش زراعی بخصوص گندم، کیفیت محصول تولیدی را بیش از پیش ارتقا بخشد، زیرا باتوجه به ارزش واهميت غذايي نان درسفره هاي مردم، هميشه نياز خواهد بود بصورت مستمر كيفيت گندم تولیدی مورد توجه قرار داشته باشد.

وی با اشاره به نشست برگزار شده بمنظور بررسي مسايل و مشكلات پخت نان و نانوايان در این شهرستان، ادامه داد: اهميت نان از نظر اقتصادي بسيار حياتي است و در اين مورد براي رفع مشكلات احتمالی تولید این محصول ارزشمند، تعامل خوبی با صنف نانوایان انجام می پذیرد و در کناراین امر، براي ارتقا كيفي نان وارزش افزوده محصول تولیدی، توسعه آموزش هاي تخصصی برای خبازان بسیار موثر وارزشمند خواهد بود.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان ویژه مرند افزود: با تلاش مسئولین امر، مقدمات احداث سيلو در مرند فراهم آمده و راه اندازي سيلو در اين شهرستان توان تولید کنندگان در کاهش هزینه های حمل ونقل را افزایش وپرت محصول تولیدی نیز درکنارآن تقلیل خواهد یافت. /س

 

برچسب ها: احداث ، سیلو ، گندم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.