سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه /

مدال طلای کاراته آسیا بر گردن یک دانشجوی کرمانشاهی

هامون درفشی پور دارنده مدال طلای مسابقات کاراته جهانی و نقره المپیک کشورهای اسلامی این‌بار با درخششی چشم گیر توانست پس از سال ها مدال طلای وزن 60کیلوگرم کاراته آسیا را برای کشور ایران به ارمغان آورد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

مسابقات آسیایی کاراته با حضور 35 کشور آسیایی در محل باشگاه الحمدان دبی در حالی برگزار شد که هامون درفشی پور در مصاف با رقیبان مشهور و شکست آنان توانست مدال زرین طلای این مسابقات را نصیب خود کند.

 

درفشی پوردر مورد این مسابقات گفت: در دور اول مسابقات با قهرمان عراقی مسابقه دادم که 9 بر صفر به پیروزی رسیدم. حریف بعدی من قهرمان هندی بود که وی را نیز هشت بر صفر مغلوب کردم و پس از وی نیز ورزشکار چین تایپه را 4 بر صفر مغلوب کردم. در یک چهارم نهایی با حریف ژاپنی «آراگاشین تارو» که نایب قهرمان جهان و یکی از مدعیان اصلی قهرمانی بود روبرو شدم که وی را نیز 5 بر 4 شکست دادم و در فینال در مصاف با حریف عربستان صعودی شش بر یک وی را نیز مغلوب کردم در حالی که تا 30 ثانیه به پایان مسابقه یک بر یک مساوی بودیم.

 

دارنده مدال طلای مسابقات آسیایی در مورد برنامه آینده خود گفت: از روز جمعه 22 آذر با تیم دانشگاه آزاد اسلامی در سوپر لیگ کاراته کشور شرکت می کنم و پس از آن هدف من مسابقات آسیایی «اینچه اون کره» و مسابقات جهانی آلمان است./س

برچسب ها: مدال ، طلا ، کاراته
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.