سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان/

همدان ، میزبان نخستین کنفرانس بین المللی گردشگری ورزشی

نخستین کنفرانس جهانی گردشگری ورزشی با حضور 11 کشور خارجی به میزبانی همدان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان ؛ در این کنفرانس 8 کارگاه با موضوعات مدیریت ، بازاریابی ورزشی، قوانین و مقررات ورزش رزمی او- اسپرت ، حقوق ورزشی ، مدیریت پیشگیری از دوپینگ، مدیریت سازمان های ورزشی و برنامه ریزی استراتژیک در سازمان ها برگزار می شود.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همدان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه با افزایش جهانگردان ورزشی ظرفیت های توسعه استان هم بالا می رود افزود: به لحاظ اشتغالزایی ، ورود ارز به کشور میتواند افزایش درآمدملی ، افزایش سرعت گردش پول ، توسعه صنایع دستی ، تولیدات صادراتی ، توسعه و بهبود ورزش در استان ، افزایش سطح اطلاعاتی ورزشکاران و رشد عمومی جامعه را به دنبال داشته باشد .
رضایی افزود: مخاطبان اصلی این کارگاه ها دانشجویان رشته های تربیت بدنی همدان و دانشجویان شهرهای مختلف از جمله دانشگاه های اصفهان ، تبریز ، پیام نور همدان و همه افرادی که تمایل به این رشته دارند هستند.
وی با بیان اینکه رشته تربیت بدنی در دانشگاه آزاد اسلامی یکی از رشته های پرمخاطب است افزود: در این دانشگاه  700 دانشجو در رشته تربیت بدنی تحصیل می کنند که یک سوم آنها دانشجوی ارشد با گرایش مدیریت ورزشی و بازاریابی هستند./س
برچسب ها: کنفرانس ، گردشگری ، ورزشی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.