سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

تداوم جشنواره های دینی به عملکرد هنرمندان بستگی دارد

رسول صدرعاملی گفت: جشنواره های دینی در ایران برگزار نمی شود و یا اگر هم برگزار شود تداوم ندارد.جشنواره های دینی به عملکرد هنرمندان بستگی دارد.




فیلم نامه نویس و کارگردان ایران، در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد در مورد نقش فیلم سازان و هنرمندان در برگزاری و تداوم جشنواره های دینی همچون اهل بیت (ع) در ایران گفت:برگزاری و تداوم چنین جشنواره هایی در قدم اول بستگی به نوع عملکرد فیلم سازان و هنرمندان دارد. اگر هنرمندان به جشنواره ها عشق نورزند نمی توان از مسوولان نیز توقع کمکی داشت.

صدرعاملی افزود: هنرمندان باید در ابتدا در حرکتی خودجوش دور هم جمع شوند و با یاری رساندن به دبیر جشنواره نقش خود را ایفا کنند.

وی همچنین در خصوص رویکردهای دینی و اخلاق در آثار خود گفت: اغلب فیلم های من دینی بوده است. همچنین برای تاثیرگذار تر بودن آن بر مردم نقص ها و معضلات یک جامعه را بیشتر از آن چه که هست جلوه دادم چرا که به نوعی سیاه نمایی کردن توجه مردم را بیشتر به خود جلب می کند.

صدرعاملی در خصوص فعالیت اخیر خود گفت: در حال حاضر یک فیلم در حال ساخت دارم که امیدوارم تا ماه آینده آن را به پایان برسانم اما هنوزاسمی برای این کار انتخاب نکرده ام. /س

برچسب ها: جشنواره ، دینی ، هنرمندان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.