سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان /

تحصیل 2 هزار دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی منطقه آزاد چابهار

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی منطقه آزاد چابهار گفت: در حال حاضر 2 هزار دانشجو در دانشگاه جامع علمی کاربردی منطقه آزاد صـنعتی، تجاری چابهار تحصیل می‌کنند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران زاهدان.، محمد عباسی افزود: دانشگاه جامع علمی کاربردی منطقه آزاد چابهار به عنوان قطب علمی، آموزشی در علوم کاربردی توانسته درصد بالایی از دانشجویان جنوب استان را جذب و در راستای آموزش علوم کاربردی گام‎های چشمگیری بردارد.

وی خاطرنشان کرد: دانشگاه جامع علمی کاربردی منطقه آزاد چابهار در سال 1387 در راستای یکی از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان تأسیس شد و در حال حاضر حدود 2 هزار دانشجو در 18 رشته تحصیلی به فعالیت آموزشی مشغول هستند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی منطقه آزاد صـنعتی، تجاری چابهار عنوان کرد: در سال تحصیلی جاری 400 دانشجو به ظرفیت دانشجویی این دانشگاه افزوده شده که درصد بالایی از این دانشجویان و اساتید را نیروی بومیان این منطقه تشکیل می‎دهند.

این مسئول با اشاره به عمر کوتاه دانشگاه جامع علمی کاربردی منطقه آزاد صـنعتی، تجاری چابهار و کارهای زیربنایی انجام شده در آن ادامه داد: براساس برنامه‎ریزی‎های صورت گرفته در نظر داریم در فضای بیش از 2هزار متر مربع دیگر دانشگاه، سالن اجتماعات، سالن امتحانات و سایر تأسیسات مرتبط آموزشی ایجاد شود.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی منطقه آزاد صـنعتی، تجاری چابهار متذکر شد: خوشبختانه در مقطع تحصیلات تکمیلی، این دانشگاه به عنوان تنها دانشگاه جامع علمی کاربردی در سطح استان سیستان و بلوچستان توانسته در مقطع کارشناسی ارشد رشته بهینه سازی مدیریت لجستیک بنادر نیز پذیرای دانشجو باشد که این مهم نیز نشان از توانمندی‎های علمی و تخصصی این دانشگاه در راستای کسب مجوز در مقاطع تحصیلات تکمیلی در رشته‎های کاربردی در منطقه دارد./س

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
جاهدبلوچی
۰۸:۵۴ ۰۱ تير ۱۳۹۳
ایران بازنده است