سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

گوانجو آماده سرمایه گذاری در استان اصفهان است

نایب رییس شورای توسعه تجارت گوانجو چین گفت:استان گوانجو چین آماده سرمایه گذاری در بخش های مختلف استان اصفهان است .

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان، «شی لیو»در دیدار با مسوولان اتاق اصفهان مشخص شدن زمینه های سرمایه گذاری در استان اصفهان راخواستار شد و گفت:گوانجو به عنوان یکی از مراکز مهم اقتصادی چین می تواند در بخش های صنعتی و حمل و نقل استان اصفهان سرمایه گذاری کند.

وی گفت:سرمایه گذاران چینی نیازمند بررسی قوانین و شرایط سرمایه گذاری می باشند تا بتوانند با اطلاع کامل در این استان سرمایه گذاری کنند.

نایب رییس شورای توسعه تجارت گوانجو چین با مقایسه میزان سرمایه گذاری در ایران و امارات متحده عربی گفت:دوبی زمینه حضور سرمایه گذاران و بازرگانان را با ارایه خدمات مناسب ایجاد کرده و این در حالیست که ایران دارای معادن ، ذخایر و فرصت های بسیاری است.

وی از ضعیف بودن تبلیغات و اطلاع رسانی از فرصت های تجاری و سرمایه گذاری در دو استان انتقاد کرد و گفت:باید نیازهای اقتصادی دو طرف به صورت مکتوب به اطلاع فعالان اقتصادی برسد .متاسفانه در بخش اطلاع رسانی از فرصت های سرمایه گذاری کوتاهی شده است.

«شی لیو»پیشنهاد کرد مرکزی در گوانجو با هدف معرفی فرصت های تجاری در اصفهان ایجاد شودو گفت:ارایه اطلاعات از فرصت های تجاری و سرمایه گذاری و برگزاری نمایشگاههای مشترک می تواند به توسعه فعالیت های مشترک کمک کند.

وی از آمادگی سرمایه گذاری گوانجو در راه اندازی قطارهای پرسرعت برون شهری اصفهان خبر داد.

رییس اتاق اصفهان در این دیدار گفت:استان اصفهان صنعتی ترین استان کشور است و در بخش تولیدات نساجی و صنایع غذایی جایگاه ویژه ای دارد.

«خسرو کسائیان» برگزاری نمایشگاههای مشترک بین دو استان را گامی موثر در شناسایی ظرفیت ها و فرصت های تجاری دو طرف برشمرد و گفت:گوانجو و اصفهان می توانند در بخش های صنعتی و معدنی همکاری های نزدیکی داشته باشند.

وی به ساخت بندرخشک در شرق اصفهان اشاره کرد و گفت:فرصت سرمایه گذاری در زیر ساختهای صادراتی و تولیدی استان اصفهان برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی وجود دارد و سرمایه گذاران چینی می توانند از این فرصت استفاده کنند./س

برچسب ها: اصفهان ، تجارت ، گوانجو ، چین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.