سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ابتکار جدید طرح نسیم بهشت این‌بار به شبهات محرم هم پاسخ داد

معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری مترو تهران: طرح نسیم بهشت در ایام محرم با ابتکاری جدید اقدام به پاسخگویی شبهات محرم کرده است.

جعفرپور در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: برای اجرای طرح نسیم بهشت از آغاز محرم به شبهات محرم پاسخ می‌دهد.

وی با بیان اینکه سال گذشته در ماه مبارک رمضان بالای 50 هزار سؤال در مترو و با اجرای طرح نسیم بهشت پاسخ داده شده گفت: این خیلی حرکت بزرگی بود و ما بعد از آن هدف‌گذاری کردیم برای سال بعد یعنی امسال این رقم افزایش پیدا کند که این هدف نیز محقق شد.
وی تصریح کرد: در رمضان امسال 98 هزار و چهارصد و پنجاه و شش سؤال پاسخ داده شد البته در کنار این 98 هزار تا 20 هزار تا متلک هم بوده است اما با گذر زمان این طرح جای خود را در میان مردم پیدا کرد.

وی با اشاره به اینکه موضوعاتی در 12 شاخه، دسته‌بندی شده است گفت: اگر بخواهم بر اساس میزان فراوانی سؤالات بیان کنم به ترتیب احکام، خانواده، مسائل دختر و پسر، مباحث اعتقادی، مسائل اخلاقی، بحث ازدواج، مباحث قرآنی، سیاسی، مسائل تربیتی و تربیت فرزند فرقه‌های انحرافی و شبهاتی که پیرامون این مباحث و دوستیابی است.

وی خاطرنشان کرد:‌ سؤالات را دسته‌بندی کردیم تا به عنوان یک آرشیو خوب پرسش و پاسخ در اختیار کارشناسان قرار بگیرد و در نظر داریم تا پاسخ‌های بهتر و کوتاه‌تری هم آماده کنیم تا به صورت جزوه به مردم بدهیم.

وی افزود: از 83 ایستگاه ما 30 ایستگاه را به عنوان محل اسکان همکاران خودمان انتخاب کردیم چون در مابقی اسکان توقف وجود ندارد و این 20 ایستگاه را بر اساس بیشترین میزان پرسش و پاسخ تفکیک کرده‌ایم.

قائم مقام محترم معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری مترو تهران در پایان از استقبال خوب مردم از این طرح خبر داد و خاطرنشان کرد: استقبال مردم ما را به جایی رساند که حالا این برنامه‌ها با یک تنوع بیشتری اجرا می‌شود اگر یک کاری جواب ندهد دیگر نه تیم اجرایی خیلی انگیزه ندارد که دوباره این کار را اجرا کند و نه مردم اجازه می‌دهند که این فضا ادامه یابد.

انتهای پیام/

برچسب ها: ابتکار ، بهشت ، شبهات ، محرم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.