سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بيرجند/

ارائه 201 مقاله دانشگاه بیرجند در همایش‌های بین‌المللی

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه بیرجند گفت: 201 مقاله دانشگاه بیرجند در همایش‌های بین‌المللی ارائه شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران بیرجند؛ محمدعلی بهدانی در حاشیه نشست خبری اظهار داشت: طرح‌های داخلی دانشگاه بیرجند 33 مورد است.

وی با بیان اینکه 134 کد رشته کارشناسی‌ارشد و دکتری در این دانشگاه وجود دارد، ادامه داد: سالانه تعداد 700 پایان‌نامه دفاع شده که به نوعی طرح پژوهشی محسوب می‌شود.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه بیرجند با بیان این‌که سال پژوهشی گذشته 121 مقاله ISI منتشر شده است، افزود: همچنین در این مدت 91 مقاله ISC منتشر شده است.

بهدانی از انتشار 75 مقاله علمی ترویجی توسط دانشگاه بیرجند خبر داد و گفت: همچنین 505 مقاله این دانشگاه در همایش‌های ملی ارائه شده است.

وی از ارائه 201 مقاله دانشگاه بیرجند در همایش‌های بین‌المللی خبر داد و اذعان داشت: همچنین 13 کتاب در این دانشگاه تالیف و منتشر شده است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه بیرجند با بیان این‌که در سال پژوهشی گذشته پنج کنفرانس در این دانشگاه برگزار شده است، یادآور شد: اکنون 13 نشریه علمی این دانشگاه در حال انتشار است.

بهدانی با بیان این‌که مجله زعفران امسال منتشر شده است، متذکر شد: کنفرانس بین‌المللی زعفران هر سال یک‌بار برگزار می‌شود.

وی با بیان این‌که چهارمین کنفرانس بین‌المللی زعفران در کشمیر هندوستان برگزار شده است، تصریح کرد: بخش زیادی از نشریه زعفران فارسی بوده و هدف ما این است تا آن را به زبان انگلیسی ترجمه کنیم.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه بیرجند با بیان این‌که ما به دنبال افزایش سطح علمی دانشگاه هستیم، اضافه کرد: انتشار مجله علمی توسط دانشگاه نشان از رسیدن به بلوغ علمی است.

بهدانی با بیان این‌که دانشگاه بیرجند در آینده رویکرد پژوهش‌محور دارد، ادامه داد: این دانشگاه به سبب وجود اعضای هیئت علمی، تعداد دانشجویان و رشته‌های علمی از سطح پژوهش بالایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه مردم استان باید از دستاوردهای پژوهشی و فناوری دانشگاه بهره‌مند شوند،خاطرنشان کرد: باید نتایج تحقیقات را به صورت کاربردی منتشر کرد./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.