سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حسینی: تیم نوجوانان می‌تواند پشتوانه محکمی برای بزرگسالان باشد

مربی تیم کاراته نوجوانان دختر ایران با اشاره به اینکه نتیجه خوبی در مسابقات آسیایی امارات کسب شد، گفت: این تیم می‌تواند در صورت سرمایه‌گذاری به پشتوانه محکمی برای بزرگسالان تبدیل شود.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران وبه نقل از سایت فدراسیون کاراته "نگار حسینی"  اظهار داشت: مسابقات خوب و سطح بالایی را در امارات شاهد بودیم و کشورها با قدرت و آمادگی مناسبی به میدان آمده بودند.
 
وی افزود: اکثر کشورها پیش از حضور در مسابقات آسیایی در چندین تورنمنت و رویداد تدارکاتی شرکت کرده بودند که این موضوع در آمادگی آنها تاثیر بسیاری داشت و بازیکنان هم ترسی از مبارزه با حریفان نداشتند با این حال تیم ایران هم نتیجه مناسبی از رقابتها کسب کرد.
 
حسینی در خصوص عملکرد کاراته کاهای نوجوانان ایران در مسابقات آسیایی گفت: آویشن باقری با تجربه ای که از مسابقات کاراته وان ترکیه بدست آورده بود نتیجه خوبی کسب کرد و مدال طلا گرفت. بهنوش نجفی هم با روحیه بالا به خصوص در مبارزه آخر به میدان رفت که موفق شد مدال طلا را برای ایران به ارمغان آورد.
 
وی افزود: ملیکا احدی در دیدار فینال مقابل ژاپن، ضربه اوراماواشی زیبایی اجرا کرد که متاسفانه داوران امتیازی به او ندادند. همچنین از مژده قاسمی که مدال برنز گرفت هم انتظار بیشتری داشتیم. زهره برزگر نیز از نفرات موفق تیم بود که برای او آینده خوبی را پیش بینی می کنم.
 
حسینی ادامه داد: زهرا طراز پور برای نخستین بار در این مسابقات شرکت کرده بود و تجربه چندانی نداشت. تکمار هم پیش از این رقابتها دچار سرماخوردگی شده بود که نتوانست عملکرد قابل قبولی داشته باشد و مدال طلای سال گذشته را تکرار کند.
 
وی گفت: در صورتی که بتوانیم سرمایه گذاری خوبی روی تیم های نوجوانان و جوانان داشته باشیم قطعاً نتیجه بهتری در سالهای آتی خواهیم گرفت و پشتوانه های خوبی برای تیم ملی بزرگسالان تشکیل می دهیم .  
 
حسینی ضمن تشکر از اشرف امینی نایب رئیس بانوان فدراسیون، گفت: حضور مسئولان فدراسیون در کنار تیم، پشتوانه ودلگرمی خوبی بود که نقش مثبتی در کسب امتیاز و نتایج بدست آمده داشت.
 
مربی تیم کاراته نوجوانان دختر ایران در خصوص حضورش در لیگ های بانوان خاطرنشان کرد: برای دومین سال با تیم مروارید کردستان که از نیروهای بومی استفاده می کند در سوپر لیگ شرکت می کنم و امیدوارم با حمایت مسئولان استانی رتبه خوبی را بدست آوریم.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.